vrijdag 16 november 2007

Zaad ontvangen


Ik kom net terug van de verjaardag van mijn zus. Niet zo laat, want ik heb een lange dag achter de rug. Ik keek even of er nog reacties waren op mijn dagboek en trof deze aan bij mijn stukje over condooms:
...en hoe bevalt het, zaad ontvangen? lekker?
Als ik zelf zo'n beetje rond mijn hoogtepunt zit vind ik het heerlijk om zaad te ontvangen. Het is dan vooral het schokken tijdens de lozing, maar vooral ook als ik dat warme vocht druipend uit me voel stromen, terwijl de penis nog in me zit. Als ik dan zelf zo rond een orgasme zit, tijdens, vlak ervoor of vlak erna, dan vind ik het hels geil om te beseffen dat een man zojuist zijn zaad in me heeft geloost; dat hij in me is klaargekomen door zijn geilheid op mij.

"Mijn onderkant"


1 opmerking:

  1. Ik zou je er in ieder geval graag een plezier mee doen, sjonge wat zie je er toch altijd weer heerlijk uit zo in die panty`s en kousen!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...