maandag 5 november 2007

Peter "geholpen" achter de PC


Ik heb Peter afgelopen zaterdagmiddag op één van zijn favoriete manieren verwend.

Hij zat achter mijn PC even naar erotische plaatjes op Internet te kijken. Ik schoof een stoel naast de zijne en zei dat hij zijn broek maar even uit moest doen. Ik ontblootte ook mijn onderlichaam. Zijn pikkie stond recht overeind bij het bekijken van de plaatjes. Altijd mooi om te zien hoe zo'n orgaan groeit en beweegt. Ik greep hem met een hand vast en bewoog zijn voorhuid zachtjes op en neer, af en toe met een bevochtigde vinger over zijn eikel strelend.

Hij vindt het fijn als ik zo naast hem zit terwijl hij plaatjes en filmpjes zit te kijken. Af en toe grijpt hij dan met een hand opzij naar mijn vagina om even "echt vlees" te voelen. Ik vind het heerlijk om hem geil te zien worden van die plaatjes. En ik vind het opwindend om mee te kijken naar wat hem opwindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...