vrijdag 9 november 2007

Bekeken worden


Wat ik heel erg opwindend vind is als iemand naar me zit te kijken terwijl ik mezelf masturbeer. Dat appelleert aan mijn exhibitionistische emoties. Dat hoort toch altijd wel een beetje bij het ritueel als ik intiem ben met iemand. Zelfs bij Peter, met wie ik toch zo veel contact en zo vaak seks heb.

Gewoon lekker in een stoel of op de bank tegenover hem zitten, diep in zijn ogen kijken en mezelf intussen vingeren. Hem lekker ernaar laten kijken en beseffen dat het hem opwindt. Ik raak er ontzettend opgewonden van als iemand me zo ziet. En als Peter daardoor zelf ook aangezet wordt om zijn broek open te doen en - al kijkend naar mij - zachtjes zijn voorhuid over zijn eikel op en neer te trekken kan ik daar helemaal wild van worden. Ik kan in zo'n geval wel tot een orgasme doorgaan bij mezelf.

Misschien is het wel een beetje "raar" van me, maar ik kan er niks aan doen dat ik zo ben. Noem het maar "prettig gestoord".

"Mijn kousen"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...