vrijdag 9 november 2007

Condooms


Mijn lieve mailvriendinnetje B schrok van me. Ze las mijn dagboekbladzijde over Erik en maakte daaruit op dat ik geen condoom gebruikte. Dat klopt, maar...

Alleen bij Erik en Peter gebruik ik geen condooms. Ik heb met Peter afgesproken dat we bij ieder ander met wie we vrijen in ons beider altijd een condoom zullen gebruiken. Hij weet dat ik dat bij Erik geen condooms gebruik. En Erik weet dat ik bij Peter geen condooms gebruik. Daar heb ik het met allebei over gehad.

Toen ik lang geleden nog veel met Erik naar bed ging hebben we ons laten onderzoeken om vast te stellen of we "schoon" waren. Daarna deden we het zonder condooms. Maar we beloofden elkaar wel dat we het nooit met anderen zonder condooms zouden doen. Op die manier hadden we allebei de zekerheid om geen besmettelijke geslachtsziektes op te lopen en bleven we voor elkaar beschikbaar om ook regelmatig zonder condoom met iemand te kunnen vrijen, want dat voelt toch lekkerder. Slim bedacht, hè?

Toen Erik zijn vrouw leerde kennen bleek zij nog maagd te zijn en Peter heeft zich ook laten onderzoeken. Peter gebruikt ook verder met iedereen een condoom. Zowel Peter als Erik weten dat ik met hen beide zonder condoom vrij. Eriks vrouw is volgens hem te timide om het met een ander aan te leggen. Bovendien is zij zelf ook verstandig genoeg om het met een condoom te doen, als zij toch stiekem een minnaar zou hebben. Volgens Erik verklaart ze iedereen voor gek die het niet met een condoom doet. Hij heeft er zelf in het begin met haar ook moeite mee gehad om haar te overtuigen dat het met hem veilig zonder condooms kon. We gaan er dus heel bewust mee om.

"Mijn knietje"


6 opmerkingen:

  1. Waarom gebruik jij bijna altijd verkleinwoorden om jouw lichaamsdelen aan te duiden, Sonja? Billetjes, stringetje, beentjes, enz. Geeft een beetje het idee dat het niet zoveel voorstelt. Terwijl het tegendeel toch het geval is! Ook deze laatste twee foto's: geweldige benen van een evenzo mooie vrouw. Prettig gestoord misschien, maar je begrijpt ook wel, dat mannen daar de ogen niet van af kunnen houden, toch?

    Harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Harry.

    Het is een prettig idee dat mannen daar hun ogen niet van af kunnen houden. Grrrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En over het naar jou kijken terwijl je jezelf vingert hoeven we het dan al helemaal niet meer te hebben. De gedachte, dat dan bij ons beiden de tijger in ons los komt (grrrrr, mmmmmmm),bezorgt me nu al een stijve, Sonja. Kun je je het voorstellen?

    Harry.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. is ook veel lekkerder zonder condoom, die kick van het in een vrouw spouiten, heerlijk. en hoe bevalt het, zaad ontvangen? lekker?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...