dinsdag 13 november 2007

Er hangen weer opwindende dingen in de lucht


Mijn verjaardagsfeestje was heel gezellig. Er was 16 man. Familie met aanhang, kennissen uit de buurt (ook John en Els), vrienden, Peter natuurlijk en Hester kwam nog even langs. Zij vroeg me wanneer we onze belofte aan die twee knullen uit Breda na zouden komen. Ik was het alweer half vergeten. We bellen elkaar daar van de week nog over.

Wat die knullen betreft, daar heb ik natuurlijk wel aan gedacht, maar niet zo bewust om er iets mee te doen. Hester popelt volgens mij om hen weer te ontmoeten; en dan bedoel ik niet om gezellig te kletsen met elkaar. Ik heb er zelf ook wel zin in. En we gaan lekker ruilen met die knullen. Hester gaat nou met de jongste van 23 en ik met die van 24. Dan kunnen we daarna lekker roddelen over hoe we ze vonden.

John en Els heb ik nog niet gepeild over een eventuele partnerruil. Daar was zaterdag niet echt gelegenheid voor, maar Peter heeft wel een tijdje heel gezellig met Els zitten praten. Dat klikte volgens mij wel. Ze zag er in ieder geval niet verveeld uit.

Mijn lieve mailvriendinnetje B deed me een suggestie aan de hand:
Misschien kun je vertellen over zogenaamde vrienden van je die aan swingen doen. Dan hang je een verhaaltje op en dan zeg je terloops dat je je afvraagt hoe het ze lukt om erachter komen of mensen geïnteresseerd zijn. Of dat je niet zou weten hoe je zou reageren als iemand dat aan jou zou vragen, en dan vraag je meteen daarna wat zij op die vraag zouden antwoorden.
Ik vond dit een hele goede tip. Daar ga ik wat mee doen!

Gerda heeft me op mijn verjaardag ook gebeld. Ze zou het leuk vinden om een keer bij mij te komen slapen. Dat vind ik ook heel leuk. We gaan het nog deze maand proberen te regelen. Jippie...!

"Wel panty, geen slipje"


2 opmerkingen:

  1. 1 van de redenen waarom ik elke keer weer terug kom, die heerlijke benen van je! Gehult in mooie pantys!

    Ik zou je zo doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Duizend en een reden voor mooie pantybenen te zien van U,echt de max....THXS voor het meegenieten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...