vrijdag 2 november 2007

Hoe nu verder


John zat de hele week in mijn hoofd nadat ik van Peter had gehoord dat hij me wel met een ander zou willen zien vrijen. Juist John, omdat het zo'n lekker ding is en Peter hem ook goed kent. Zo gaan die dingen een eigen wereld vormen in je hoofd. Peter mag gerust een keer van me kijken als ik met een andere man vrij, nu ik weet hoe hij daarover denkt. Alleen welke man en hoe vertel ik zo'n man dat.

Waar ik dus stiekem aan denk zijn John en Els (kennissen die een paar straten verder wonen). Ik heb geen idee hoe zij over ons denken en of zij iets met ons zouden willen, maar in mijn wilde fantasie gaan we een keer lekker partners ruilen. Dan kan ik Peter zien met een andere vrouw en hij mij met een andere man (met John nog wel!); sinds vorige week weet ik dat we dit alle twee willen en dat ik het aankan. Wat mij betreft staat het sein op groen. Hoewel, ik weet niet hoe Peter over Els denkt, maar ze is in ieder geval niet onaardig om te zien.

Ik heb nog geen idee hoe ik de interesse van John en zijn vrouw ga peilen. Ik zal het in ieder geval via Els, zijn vrouw doen. Of misschien Peter wel via John, maar ik betwijfel of dat werkt, ze kennen elkaar wel maar ook weer niet zo goed om over zulke dingen te praten. Misschien nodig ik ze samen een keer een avondje op de koffie uit. En dan proberen het gesprek een beetje richting erotiek te leiden. Ik zou een "pin-up fotootje" van mezelf op het prikbord in de WC kunnen hangen en hopen dat erop gereageerd wordt. Ach, misschien wordt het ook wel helemaal niks. Ik zie wel.

Ik ga in ieder geval wel bij Peter aankaarten wat hij voor mogelijkheden ziet als hij me met een andere man bezig wil zien. Of hij bereid is mee te doen of alleen maar kijken. Misschien heeft hij wel kandidaten op het oog; spannend! Ik word er helemaal warm van.

3 opmerkingen:

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...