woensdag 7 november 2007

Onverwachte bezoeker


Er is weer iets te melden aan mijn dagboek. En niet zomaar iets.

Klokslag vier uur vanmiddag stond hij voor de deur. Erik. Hij is net als Jan een oude vriend van me van vroeger. Getrouwd, twee kindjes. Af en toe zie ik hem en vrijen we met elkaar. Hij belde vanmorgen met de mededeling dat hij vandaag in de buurt was en dat hij zin in me had.

"Nou het lijkt me dat je dan maar even langs moet komen" zei ik. "Ik ben de hele dag thuis. Ik vind het leuk als ik je weer eens zie."

"Wat is het toch heerlijk dat ik altijd bij je terecht kan" zei hij. "Ik moet om zes uur thuis zijn. Is vier uur goed?"

Ja, dat vond ik goed. En vanaf dat moment begon er weer zo'n apart gevoel van hengstigheid in me te groeien. Ik heb me gedoucht, opgemaakt en voor de vorm gauw een rokje en t-shirt aangetrokken. BH, panty, schoenen en - stout als ik ben na de ervaring bij Peter - slipje heb ik voor het gemak maar achterwege gelaten. Bij Erik gaan die spullen toch altijd gelijk weer uit. Hij is iemand van geen woorden maar daden. Geen voorspel, maar gelijk er vol tegenaan. Ik houd wel van zijn onstuimigheid. Dat heeft hij altijd al gehad.

Ik deed open, liet hem zonder iets te zeggen een paar passen naar binnen komen, sloot de deur, zette mijn mond op de zijne en liet mijn tong diep bij hem naar binnen glijden. Daarna pas zei ik: "hoi, hoe is het met je?"

"Als ik jou zie altijd goed" was zijn antwoord en nu was hij het die zijn mond op de mijne zette. Hij zette zijn handen over mijn rok heen op mijn billen en trok mijn onderlichaam tegen zich aan. Ik voelde tegen mijn onderbuik dat hij inderdaad zin in me had. Na deze tweede heftige zoen haalde ik mijn mond van de zijne, draaide me om en ging met mijn rug tegen hem aanstaan. Zijn handen schoven hierbij naar de voorkant van mijn rok. Ik stak mijn armen omhoog als uitnodiging om hem mijn borsten te laten grijpen. In plaats daarvan ging hij met zijn handen onder mijn rokje. Hij zei niets, maar ik merkte aan zijn drukkende bewegingen tegen mijn billen, zijn kusjes in mijn nek en zijn strelende handen onder mijn rokje dat hij opgewonden raakte van wat hij daar aantrof. "Goed gedaan, Sonja" dacht ik bij mezelf. Ik maakte me weer los en zei: "Kom, laten we maar gelijk naar boven gaan."

We stonden ieder aan een kant van het bed en het leek alsof we een wedstrijdje deden wie van ons twee het eerst helemaal uit de kleren was. Natuurlijk won ik. Ik liet me met gespreide armen en benen op mijn rug op bed vallen. "Zo," zei ik, "dus jij had zin in mij."

"Nou en of" zei hij terwijl hij hinkend zijn boxer-short als laatste kledingstuk van zich af probeerde te schoppen.

"Laat maar eens zien hoeveel zin je in me hebt" zei ik.

Hij vroeg of ik op mijn handen en knieën wilde gaan zitten op bed. En als Erik dat vraagt, dan doet Sonja dat. Want stoute Sonja weet dat ze dan achterlangs geneukt gaat worden en dat vindt ze heerlijk. En Erik weet hoe geil stoute Sonja daar van wordt. En Erik weet ook dat stoute Sonja van een nette dame in een ongelofelijk beest kan veranderen als ze geil wordt. En stoute Sonja denkt - nee, stoute Sonja wéét - dat Erik dat het allerleukste aan haar vind. Want dat heeft Erik heel lang geleden eens een keer verteld tegen stoute Sonja. En zoiets vergeet Sonja nooit meer.

Hij hield zijn handen vlak onder mijn borsten zodat ik ze steeds tegen zijn handen voelde drukken bij iedere stoot die hij gaf. Zo begon het. En daarna gingen we staan, ik met mijn rug tegen de muur en hij tilde mijn been op en bracht zijn lid opnieuw bij me naar binnen. Ik boog voorover met mijn handen op het bed steunend en weer voelde ik hem naar binnen gaan. Ik lag op mijn buik op bed en hij op mijn rug. Hij zat op de rand van het bed en ik zat achterste voren op zijn schoot me hijgend naar nieuw aankomend orgasme te wippen. Het ging snel en hard, alsof ons leven er van af hing. We raakten bezweet en vermoeid, maar we wilden geen van beide stoppen. Ik zag niks meer, ik voelde alleen nog maar. Dan zat hij weer in mijn vagina, dan weer in mijn mond. Dan weer voelde ik zijn lippen en tong tussen mijn benen, dan weer zijn vingers en dan weer zijn geslacht. Alles wat God verboden had passeerde de revue. Ik raakte uitgeput van een reeks opeenvolgende orgasmes. Toen kwam zijn laatste stoot terwijl hij boven op me lag en ik voelde het schokken van zijn penis in mijn vagina. Ik voelde zijn stijve verslappen en ik voelde het warme vocht langs mijn dijen wegstromen. Hij rolde van me af.

"Oef," zei ik, "dat was lekker, zeg" en ik veegde de haren uit mijn bezweette gezicht.

Erik lag voor pampus naast me. "Zeg dat wel" zei hij nahijgend, "wat is het een genot om met jou te neuken, zeg."

"Waarom kom je dan niet vaker met me neuken?" vroeg ik.

"Zou je dat willen, dan?"

"Gekkie, natuurlijk wil ik dat. Dacht je dat ik dit met tegenzin deed?" zei ik quasi verontwaardigd. We schoten allebei in de lach. "Je mag me zo vaak komen neuken als je maar wilt" zei ik nu een stuk serieuzer.

Ik zag op mijn wekker dat we alles bij elkaar drie kwartier aan de gang geweest waren. We stonden op om ons in de badkamer schoon te maken. Even allebei een snelle douche, kleren aan en Erik weer de deur uit in de file naar huis. Ik moest lachen toen ik besefte dat hij niet eens een kop koffie van me heeft gehad.

Ik heb het hier deze keer erg plat beschreven, omdat het ook zo plat was. En zo wil ik dat het in mijn geheugen blijft. Vandaar...

4 opmerkingen:

  1. Ik zou ook kiever met je neuken dan koffie drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent niet echt een type die vaak "hoofdpijn" heeft, he?

    je schrijft overigens erg opwindend. zie het allemaal voor me als ik het lees. alsof ik er zelf bij was...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...