maandag 3 december 2007

Terug in Nederland


Het is zo onwezenlijk om in het vliegtuig te stappen in Barcelona en ruim anderhalf uur later in Amsterdam uit te stappen. Je krijgt daarmee echt het gevoel dat er geen afstanden meer zijn. Als je er 130 euro voor over hebt kun je zelfs in een dag op en neer om er een middagje te winkelen.

Terug in Nederland was het dit weekend leuk met Peter. We hebben het over Barcelona gehad, hoe mooi en gezellig die stad is. En we hebben het over mijn reispartner gehad. Niet alle details natuurlijk, maar wel dat we iedere dag intiem zijn geweest. Maar, hoewel we dat van elkaar wel weten, ik heb hem daarbij toch gelijk ook laten merken dat dat geen enkele invloed heeft op onze relatie.

Ik heb hem verwend en mezelf heel expliciet voor seks aan hem aangeboden. Ik had in Barcelona een mooi zwart doorschijnend nylon overgooiertje gekocht. Daar heb ik zaterdag heel de avond in rondgelopen (verwarming extra hoog), met nylons en jarretelletjes. Hij vond het naar zijn zeggen heerlijk om me zo als "femme fatale" te zien. Hij kon zijn handjes niet thuishouden, en dat was precies de bedoeling.

"In mijn luie stoel"


4 opmerkingen:

  1. is zo lekker fantaseren:

    je intiem zijn met je reisgenoot in barcelona

    en daarna van het weekend samen met peter

    mjamjam, lekker hoor.........

    of mag ik zo niet denken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, je mag best zo denken...

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o dank je, sonja.
    ik krijg er nou eenmaal hete gedachtes van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt mn dag weer goed, welkom terug!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...