woensdag 12 december 2007

Hij miste me...


Gisterenavond stond hij ineens binnen, Peter. Hij had zijn "geile trutje" gemist afgelopen weekend. Erg welbespraak is hij niet als het over zulke dingen gaat.

Had hij maar niet in Aken op stap moeten gaan met zijn vriend. Maar het kwam mij wel goed uit dat hij behoeftig bij me langs kwam, want het vuur woedde nog steeds in het trutje.

Op de bank deden we het. Gewoon missionarissenhouding. Onze nood was zo hoog, dat we onszelf alleen de tijd gunden om de vitale delen bloot te leggen. Hij zijn broek naar beneden en ik mijn rok omhoog, slipje opzij en benen wijd.

Ik moet zeggen dat dit vluggertje voor mij ook wel even nodig was. En na een uurtje nog een keer, achterlangs, vooroverhangend over de rugleuning van mijn luie stoel. Wat is het toch heerlijk dat hij mij keer op keer zo kan bevredigen. Zelfs als ik er op een willekeurig moment om vraag staat hij altijd voor me klaar (met een erectie).

"Gespreid"


3 opmerkingen:

  1. een lekkere wip met peter sla jij nooit af he?
    geluksvogel issie toch he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de smaak maar goed te pakken, is 't niet? Weer een mooi fotootje trouwens ("gespreid"). Wanneer gaat die slip uit? ;)

    xxx Harry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijke vrouw.

    heerlijk wat je allemaal mee maakt.

    wil een vrouw zoals jij wel eens tegen komen.
    super.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...