zaterdag 8 december 2007

Vanavond naar die twee knullen


Vanavond is het zover. Hester en ik gaan naar die twee knullen in Breda, bij wie we twee maanden geleden na een avondje stappen ook zijn geweest. Ik moet zeggen dat Hester enige druk op me heeft uitgeoefend om een datum vast te stellen. Zij kon niet langer wachten.

Ik heb er zelf ook zin in. Het was heel prettig de vorige keer en ik verwacht dat het nu niet veel anders zal zijn. Vol verwachting klopt mijn hart en mijn...

"Mijn voet"


2 opmerkingen:

  1. nemen jullie ieder weer dezelfde jongen van de vorige keer, of gaan jullie wisselen?

    iig heel fijne avond straks.
    maar dat zal vast wel lukken met zo'n mooie jonge vrouw als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O kon ik maar 1 van die jongens zijn, dan kon ik die "Mijn voet" eens van dichterbij bekijken!
    Veel plezier vanavond, en doe voorzichtig he?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...