dinsdag 18 december 2007

Intieme verzoging


Het kon niet langer wachten; vanavond heb ik het in mijn eentje gedaan. Meestal doe ik het als Peter er is, mijn schaamstreek glad maken. Hij mag daarna dan altijd mijn lipjes en omstreken inmasseren met verzorgende lotion.

Traditiegetrouw ga ik dan op bed leggen. Met mijn handen eronder trek ik mijn knieƫn tot op mijn borst, zodat hij overal goed bij kan. Hij doet dat altijd graag voor me en mij geeft het een opwindend gevoel.

En ook traditiegetrouw kan hij het nooit laten om een of twee vingers af en toe naar binnen te steken tijdens het masseren. Minder traditiegetrouw bevredigt hij zichzelf soms daarna door zijn opgelopen erectie (hoe komt dat toch?) bij me naar binnen te schuiven.

Maar het allerliefste heb ik dat hij - na mij ingewreven te hebben - zichzelf aftrekt, met zijn blik in trance gericht op dat gladde glimmende gebied tussen mijn opgetrokken benen. De viriele uitstraling die dat heeft vind ik heerlijk om te zien. En het streelt mijn vrouwelijke trots om te zien dat een man als hij zich zo aan me opgeilt. De schat.

Maar vanavond moest ik zelf de lotion inmasseren.

"Mijn witte bloesje"


8 opmerkingen:

  1. Hoi Sonja

    Dat is nou precies wat ik voor ogen had toen ik je vanmiddag mailde...

    Had ik dus in ieder geval nog een lekker verhaaltje voor het slapen..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat gladde, glimmende gebied tussen je opgetrokken bennen zie ik in gedachte voor me.

    en wat er tussen je bloesje te zien is, is ook niet verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glad en glimmend, alsof de manenschijn je onderbuik overvalt...

    De paarsgetinte kop blinkt op een eigenwijze manier, een cylinder springt als een kat op het blanke nomansland...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wij zijn niet erg hoor sonja,

    kwestie van gezonde belangstelling van onze kant.

    gr.
    ralph007

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sorry sonja, maar je bent ook zo'n lekker wij...

    ...ehhh "beeldschone jongedame", hihihi.

    (als ik m'n ogen sluit, zie ik m'n hand op je been omhoog kruipen....
    foei he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgende keer smeer ik die lotion er wel op Sonja....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, je maakt bij mij ook wel wat los met zo'n inkijkje. Heerlijk, als ik jouw bollen zo voor me zie dan zou ik het liefst mijn handen direct in je bloesje laten glijden om ze in mijn handen te nemen.
    Weet je wat? Met jouw inkijk in gedachte, zal ik mijn pik eens lekker masseren met massage-olie, terwijl ik fantaseer dat jouw lippen zich om mijn pik sluiten.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...