maandag 3 december 2007

Normaal, die behoefte aan seks?


Soms denk ik wel eens dat ik niet normaal ben omdat ik steeds maar zin in seks heb. Er is geen moment op de dag dat ik niet zou willen of kunnen. Is dat wel normaal? Met Peter in de buurt is dat geen probleem. Hij heeft dat ook, maar voor een man is dat instinctmatig toch anders dan voor een vrouw denk ik wel eens. Ik denk soms dat mijn libido meer op dat van een man lijkt dan op dat van een vrouw. Misschien is het een hormonale kwestie, die ook samenhangt met mijn biseksualiteit.

Ik vraag me af of er veel meer vrouwen zijn die dat hebben. Enfin, intussen geniet ik er met volle teugen van.

6 opmerkingen:

  1. waarom zou je als vrouw die behoefte niet mogen hebben?

    je vindt het toch lekker? gewoon met volle teugen van genieten!

    of denk ik als man nu te simpel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. U bent toch zeker uitzonderlijk,zo'n tekst schrijven en dan prima seks aanbieden en een fetisch genot waww zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor de stimulerende woorden, heren.

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij ook kei bedankt sonja!
    dat je zo'n stimulerende vrouw bent

    vol passie en vuur, mmmmmmmmmmmm....

    (moet bij mij dadelijk ff wat druk van de ketel....)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kussie kus kus
    dank je wel, sonja!
    je was geweldig!

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn vriendin is in de 50.
    Ze heeft dat al vanaf 14 jaar. Soms is ze geil door mijn verhaaltjes en krijgt een orgasme met haar elleboog.
    In de auto bij haar man.
    Of ze mailt dat ze op haar werk zonder slip zit.
    Moet ik naar het invaliden toilet en zij ook.
    Wij hebben het da over het IT.
    Ik maak voor haar geile filmpjes die ik opstuur.
    Eigenlijk gaat het bijna de hele dag door


    Kees

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...