donderdag 20 december 2007

Hoezo?


Een lezer van mijn dagboek stuurde mij de link naar dit filmpje en schreef dat het hem aan mij deed denken. Hoezo???

Nou moet ik zeggen dat ik wel een bepaalde exhibitionistische inslag heb, maar zoiets...

Het is de combinatie van naïviteit, schaamte en lust die mijn innerlijke balans vormen als het om exhibitionisme gaat. Naïviteit en lust kunnen uitstekend samengaan, maar schaamte werkt remmend.

De relatieve anonimiteit van deze weblog sluit schaamte grotendeels voor me uit. Maar als ik zou doen wat op dat filmpje te zien is, zou schaamte het uiteindelijk winnen van naïviteit en lust.

3 opmerkingen:

  1. mij zie je ook niet zo snel in m'n blote kont op de metro.

    maar niettemin een lekker filmpje, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en juist daarom is het altijd zo druk als je reist met de trein !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch wel geiler als het in het openbaar op een subtiele manier gebeurd. Bijv, zoals Sonja die grafische ontwerper zat uit te dagen. Als je een inkijkje wordt gegund, dan verlang je toch naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...