maandag 10 december 2007

Die durft...!


Dit doet me een beetje denken aan Gerda en mij jaren geleden.

Klik maar eens op de foto hieronder en zie hoeveel lef deze dame heeft. Dit moet haar gigantisch opwinden; om jaloers op te worden. Het lijk me ultiem geil om te doen met de spanning om niet betrapt te worden. Of misschien om juist wél betrapt te worden. Dan bedoel ik vooral zo zonder slipje rondlopen met dat ding in. En Peter als mijn body-guard met een glurende camera achter me aan. Maar nee, zoveel moed heb ik niet.

Na 45 seconden begint het feest pas echt...





2 opmerkingen:

  1. ik ben wat dat betreft een grotere angsthaas dan jij, sonja. ik durf zoiets al helemaal niet zo midden op straat.
    maar idd wel enorm geil om te zien. voelde duidelijk iets groeien, hihi.
    en ze heeft van die keimooie lange benen, ooohh kwijl kwijl........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb jij wel eens aan een genitale piercing gedacht? Wat vind jij daarvan?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...