zaterdag 15 december 2007

Behoefte aan een vrouw


Ik liep vanmorgen door de HEMA om wat nieuwe panty's, slipjes en bh-tjes te kopen. En plotseling werd ik bevangen door het gevoel van behoefte aan een vrouw. Ik heb dat de laatste tijd vaker. Waarschijnlijk kwam het deze keer door de "vrouwelijke sfeer" die op zulke lingerie-afdelingen hangt. Maar ook toen ik Hester vorige week naakt zag bij die jongens kwam deze emotie even op.

Gelukkig komt Gerda tussen Kerst en oud-en-nieuw een nachtje bij me logeren. Het verlangen daarnaar zal wel mede debet zijn aan mijn gevoel van behoefte aan een vrouw.

Ik wil dolgraag weer eens een vrouwenlichaam aanraken en met een vrouw tongzoenen. Samen badderen en daarna heerlijk geurend in elkaar verstrengeld raken. Samen intiem genieten van elkaars verzorgde lichaam en van elkaars uitdagende lingerie door te kijken en aan te raken.

Gerda, ik verlang naar je... Je bent ontzettend welkom bij me.

4 opmerkingen:

  1. zoals jij ervan genoot om hester met die jongen bezig te zien, terwijl je door die andere jongen genomen werd.
    was echt heel lekker om te lezen en om over te fantaseren.
    jij had toen best wel zin in hester he?

    en nu je verlangen naar gerda, hmmmm...
    als ik je logjes een beetje goed heb gevolgd is gerda wel bi?
    want ik meen ooit wel 1 of 2 logjes van jou gelezen te hebben, waarin je je intiem zijn met gerda met ons deelde.
    maar jullie zijn daarnaast ook goeie vriendinnen?

    ik wens je iig veel plezier en genot de komende tijd, maar m'n gevoel zegt dat dat wel goedkomt.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Gerda is bi. Ik ken haar van vroeger. Hele leuke meid...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. houdt ze net zoveel van seks als jij?

    (http://geilejongen2.sexlog.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooohh, nou rakel je je avonturen met gerda samen en die 3 lekkere jongens weer op, mmmmmmmmmmm......
    (als die jongens ook nog bi waren....
    eh oepsie! wat zeg ik nu toch weer?!)

    zie ook al lekker voor me:
    jullie samen in bad, elkaar lekker inzepen, oooohh....
    (jammer dat ze geen weblog heeft, he?)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...