donderdag 13 december 2007

Verkeerd beeld


Ik krijg de laatste tijd steeds reacties van lezers die zeggen dat ik zo'n rijk seksleven heb en veel meemaak. Dat eerst klopt wel vanwege mijn vriend. We zijn allebei gek op seks.

Maar dat ik veel meemaak is schijn die bedriegt. Dit dagboek is gewijd aan mijn intieme erotische leven. Als ik een keer een lekke fietsband heb, of ruzie met een collega schrijf ik dat niet hier op. Of als ik baal dat het brood is uitverkocht bij Albert Heijn, hoor je me daar ook niet over. En ik ben ook wel eens ziek en iedere maand een keer ongesteld. Wanneer er niks op seksgebied gebeurt schrijf ik ook niks hier op deze blog.

Als je al die gewone dingen van het leven weg laat uit je levensverhaal lijkt het één aaneenschakeling van opwindende avontuurtjes. Zo is het natuurlijk in werkelijkheid niet.

Dat ik nagenoeg altijd onverzadigbaar veel zin in seks heb, ja, dat is wel een feit. Maar gelukkig heb ik een geile beer van een vriend die dat goed van me opvangt. En die avontuurtjes zijn de smeuïge uitzonderingen, die ik altijd erg graag in dit dagboek vereeuwig.

1 opmerking:

  1. hee sonja, weet ook wel dat het niet elke dag joepiejee is..

    maar dat geeft ook niet. je bent daar niet minder lekker om.

    ik heb ook soms een lekke band.
    helaas pindakaas, he?

    heb ook weleens dat het qua brood maar behelpen is.
    valt ook wel overheen te komen...

    en dat je op z'n tijd menstrueert,
    nou ja, is in ieder geval een teken dat alles bij jou nog werkt, toch? (sla me maar af hoor als ik te ver ga)

    heb sowieso eigenlijk de ballen vedrstand van menstruatie.
    maar ik hoop zo dat het niet al te veel pijn doet.

    want als het echt een martelgang zou zijn, voor al die honderden miljoenen vrouen op de wereld....

    nee sorry, daar kan ik echt niet tegen!
    (lijkt soms net of ik een hart he, he?)

    (snik)
    sorry.......................................................

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...