zaterdag 22 december 2007

Elegant exhibitionisme


Met het bezoek van Gerda in het vooruitzicht, beginnen mijn lesbische gevoelens weer steeds meer naar boven te komen. De behoefte aan erotiek met een vrouw is sterk aanwezig. Zoenen en gezoend worden, strelen en gestreeld worden, betasten en betast worden, kijken en bekeken worden, bewonderen en bewonderd worden, uitdagen en uitgedaagd worden. En dat allemaal in een zwoele bewust erotische context.

Ik hoorde laatst voor het eerst de term lipstick lesbienne. Nooit eerder van gehoord, maar volgens mij wel het type waar ik op val. Zo blijken er ook "bouwvakkers" te zijn en de sportieve types.

Als je dan - nu mijn hele gevoel deze richting opgaat - een filmpje tegenkomt van een mooie elegante vrouw, die al haar elegantie gebruikt om te exhibitioneren, dan word ik wild van verlangen.

Klik hier maar eens op om te zien wat ik bedoel:





Nog vijf nachtjes slapen, dan is Gerda hier om mij te verwennen. En wat zal ik haar gaan verwennen. Wat zullen we elkaar gaan verwennen. We kennen elkaar lang genoeg om te weten wat we het liefst van en met elkaar willen: een subtiel spel van sensuele erotiek en ongeremde seks. Daarvoor komen we bij elkaar; toen was dat al zo (met of zonder vriendjes) en nu is dat nog steeds zo (zonder vriendjes).

Ik zal beginnen met haar dit filmpje te laten zien. Ik weet zeker dat ook zij het schitterend geil zal vinden. Daarvoor ken ik haar goed genoeg...

6 opmerkingen:

  1. oooh sonja, maak me ff gek zeg! jij hebt echt goeie smaak voor mooie, geile vrouwen?
    gerda en jij zijn vast net zo schitterend als de blondine in dit filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb toch niks verkeerds gezegd?
    in m'n gedachten zijn jullie iig heel mooi.
    mag ik toch wel zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi GJ2,

    Ik bedoelde het niet serieus. Ik vond het juist erg aardig van je...

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gossie, *bloos* dank je wel hoor!

    sorry van m'n reactie. complimentje was wel degelijk serieus bedoeld.

    warme knuffel terug

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik, als man, vind het ook heerlijk om met een vrouw te zoenen en door haar gezoend worden, strelen en gestreeld worden, betasten en betast worden, kijken en bekeken worden, bewonderen en bewonderd worden, uitdagen en uitgedaagd worden.
    Maar ergens moet er toch een verschil zijn tussen M-V en V-V. Is de man i.h.a. wat harder in zijn aanpak (uiteindelijk)? Zijn vrouwen met elkaar tederder? Of ligt het ergens anders aan? Kun je dat (proberen te) omschrijven Sonja?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...