zaterdag 2 mei 2009

Wat de reacties met me doen

Er werd me door een lezer gevraagd wat de reacties op mijn dagboek met me doen. Nou, het doet me allemaal best wel wat. Soms zelfs zoveel dat ik er heel geil van word, dusdanig geil dat ik mezelf soms zit te vingeren bij de gedachte dat vreemden mijn ontboezemingen lezen en me dat ook willen laten weten.

Ik weet dat dat best wel heftig klinkt, maar mijn libido is gewoon sterker dan ikzelf. Daar heb ik overigens geen problemen mee, hoor. Ik geniet er met volle tuigen van zolang het blijft duren. Soms denk ik wel eens dat ik bevoorrecht ben door een dergelijk libido als ik dat vergelijk met de preutsheid die ik soms bij vrouwen in mijn omgeving tegenkom (collega's, familie en vrienden). Het grappige is dat deze vrouwen misschien (waarschijnlijk) hetzelfde over mij denken als ik over hen, want ik loop nooit met mijn hoge libido en de daaruit voortkomende seksuele uitspattingen te koop.

Ik zal proberen wat vaker te reageren op de reacties op mijn weblog en wat meer op de vragen die ik krijg in te gaan. Ik wil wel in dialoog gaan met al die anonieme gluurders, die inmiddels meer van mijn intieme leven weten dan mijn eigen collega's, familie en "gewone" vriendenkring. Spannend hoor!

8 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat ik je een beetje gelukkig kan maken ... en een beetje geil ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leef je eigen heerlijke geile leven sonja, met de heerlijke uitspattingen die bij je opkomen. Je lijdt net als veel van ons een dubbelleven. Netjes, voorbeeldig in de omgang met je omgeving. Zo gaat dat nu eenmaal in het sociale verkeer. Maar je hebt ook een manier gevonden om je verborgen verlangens in daden om te zetten. Koester die vrijheid en laat ons genieten. Heerlijk ook om te lezen hoe jij de vrouwenliefde bedrijft met Els. Ik krijg het er warm van. Ik zou zo met jullie 'in dialoog' willen gaan zoals ik dat ook op kostschool deed met mijn vriendinnen. Ik blijf lekker gluren zoals ik er ook van geniet als ik zelf begluurd word.

    XXX Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, Stella, een vrouw die reageert. Dank je voor je lieve reactie. Je maakt me een beetje nieuwsgierig naar je dialogen met je vriendinnen op de kostschool ;-). En leuk ook om te lezen dat jij er ook van kan genieten om "begluurd" te worden. Erotiek is gewoon een geschenk van het leven...

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oe, klinkt wel erg opwindend dat je geil wordt van onze reacties, sonja!
    en dat je je er soms bij vingert, wow....

    groot gelijk dat je zo van je hoge libido geniet. het is ook zo lekker he?
    een beetje uiterlijke preutsheid is toch helemaal niet erg?
    mij zie je buiten ook niet 1-2-3 in de blote kont als een geile bok rondrennen, hahaha....
    en stille waters...

    voel me iig heel welkom hier als bezoeker van je online dagboek.
    dank je wel!
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lekker toppertje, sonja!
    laat je je ook graag zo op de tafel dekken? of buk je liever over de tafel?

    denk dat ik maar ff op je erotische google ga rondneuzen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik ben zo'n vrouw met een "dubbelleven", mijn "gewone" vrienden, bekenden en collega's weten niet dat ik ook wel eens zit te vingeren als ik de reacties op mijn verhalen en fantasieën lees, en dat ik erg geil word als ik lees dat men ook van mijn verhalen (en mailtjes) opgewonden wordt.
    Toch niets om je voor te schamen zou ik zeggen, ik vind jouw belevenissen met Peter en John ook erg opwindend om te lezen.
    O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, Opgewonden Vrouw, die herkenning. Dank je!

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te lezen dat je soms tijdens het lezen met jezelf bezig bent. Dat je roompotje heerlijk nat wordt en je je libido niet kunt weerstaan. Ik zie je al heerlijk met die groot geworden knoppen van je spelen en je vingers op verkenningstocht naar je lipjes afdwalen...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...