donderdag 7 mei 2009

Mijn "geheime" dagboek

Ik vind het spannend om te weten dat voor mij volkomen onbekenden hele intieme (erotische) dingen uit mijn leven kennen. Dat is reuze opwindend voor me en al helemaal als het die onbekenden niet onberoerd laat. Van die wetenschap, afgaand op de reacties, krijg ik echt een heel geil gevoel over me.

Tegelijkertijd zit er ook wel iets van een schuldgevoel in me, omdat mijn "partners in sex" er niets van weten. En dat schuldgevoel roept op zijn beurt ook weer een aparte spanning op, die een mate van opwinding bij me veroorzaakt. Ik heb een tijdje geleden bewust besloten om het voor hen geheim te houden. En mochten ze er per ongeluk toch een keer achter komen omdat ze mijn dagboek op Internet aantreffen en er zichzelf in herkennen, dat zie ik wel verder hoe ik ermee omga. In ieder geval denk ik niet dat bekenden van me waarmee ik geen seksrelatie heb me niet zo snel zullen herkennen.

De onwetendheid van iedereen in mijn omgeving maakt dat ik me vrijer durf te uiten en veel meer van mijn ervaringen en gevoelens durf neer te schrijven dan wanneer er bekenden van me zijn die het wel weten. Ik zou in dat geval toch gaan schrijven vanuit een gevoel van wat zij ervan zouden denken. Ik zou gaan schrijven vanuit een latent bewustzijn dat ik er op aangesproken kan worden. Dat zou ongetwijfeld een remmende werking hebben op het open leggen van mijn emoties en gevoelens in mijn dagboek. Het werkt precies hetzelfde als vroeger, toen ik als kind een dagboekje had: niemand mocht erin lezen, omdat ik anders niet meer alles durfde op te schrijven.

Het verschil nu is, dat ik schrijf alsof niemand mijn dagboek mag lezen (net als toen) maar dat tegelijkertijd letterlijk de hele wereld kan meelezen, echt letterlijk de hele wereld. En juist vanwege dat laatste aspect, dat - zodra ik op "bericht publiceren" klik - de hele wereld kan meelezen in de dingen die ik vanuit een ultiem persoonlijk gevoel schrijf in combinatie met het onderwerp waarover ik schrijf, mijn intiemste seksuele ervaringen, maakt dit alles razend, maar dan ook ráááááázend!!! spannend voor me. Het is zó apart, dat het me op sommige momenten wild van geilheid maakt om tijdens het bedrijven van de seks al te denken aan wat ik ervan ga opschrijven en delen met tientallen, misschien wel honderden mensen, wildvreemden, die zichzelf bovendien nog eens gaan zitten verlekkeren aan wat ik op dat moment in alle intimiteit onderga en beleef. Alsof er hele groepen met hun neus bovenop zitten en alleen ik al die gretig meeglurende en verlekkerde gezichten om ons heen kan zien.

Het is weird, misschien wel ziekelijk, ik weet het, maar het is ook zo ontzettend opwindend... en geil...

7 opmerkingen:

  1. wat grappig sonja, dat je jezelf iedere keer de vraag stelt of het niet weird is of ziekelijk. Helemaal nergens voor nodig. Het is een stukje van jou dat bij jouw hoort. jouw blackbox waar alleen jij over gaat. Zolang je een ander niet kwetst of pijn doet mag alles. Dat is de norm die flux en in inmiddels hanteren. Iedere leefstijl vraagt altijd concessies met de omgeving. Dat geldt voor iedereen. Maar dit jouw fijne geile plekje waar je helemaal jezelf kunt zijn en het opwindend mag vinden dat anderen er van genieten. Wij vonden het helemaal niet gek wat je schreef. in tegendeel! Je was juist een inspiratiebron om onze eigen uitlaatklep te maken. Geniet Sonja, stel jezelf geen vragen die niet nodig zijn. Geniet van jezelf en taboeloze geilheid en laat ons nog lang genieten van jou. Wij vrouwen moet eens ophouden ons schuldig te voelen. xxx Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met Stella eens, blijf er lekker van genieten!!

    Ook ik vind het spannend en geil om te weten dat mensen mijn logje kunnen lezen (terwijl zij zichzelf aan mijn schrijfsels verlekkeren en er opgewonden van raken).
    Ik vind het niet ziekelijk en/of weird, ik heb namelijk precies hetzelfde gevoel, ik word er ook lekker geil van (evenals ik opgewonden word van het lezen van jouw heerlijke belevenissen met Peter, John en Els) je beschrijft het allemaal heel beeldend, het is -als ik het lees- net alsof ik het ook meemaak.
    Mijn'"dagelijkse" leven ziet er ook heel anders uit, men weet bij mij ook niet dat ik opwindende verhalen schrijf die andere ook opwinden, want daarvan krijg ik toch regelmatig bewijs in mijn mailbox.
    Liefs OV

    BeantwoordenVerwijderen
  3. stella en opgewonden vrouw hebben gelijk. gewoon lekker blijven genieten, sonja!
    hopelijk mag ik me nog vaak aan je verlekkeren...
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor het hart onder de riem. Heel leuk dat jullie zo enthousiast reageren. En voor de duidelijkheid: ook al twijfel ik soms of dit allemaal wel gezond en normaal is, ik zal er echt niet mee stoppen!! Dan maar niet normaal...

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat is normaal? Bij nadere bestudering heeft iedereen wel iets aparts, waarvan hij/zij denkt dat de buitenwereld het af zal keuren. Niets van aantrekken, het leven moet genoten worden!
    Kussssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waarom weird of ziekelijk? Je doet er niemand kwaad mee en niemand zal de hoofdrolspelers herkennen. Je geniet er zelf ontzettend van en je laat anderen (in 1e instantie door je aangewakkerde geilheid Peter, Els en John, maar ook ons lezers) er ook van genieten. Volgens mij heeft dat geestelijke en lichamelijke genot van jou juist een gezonde uitwerking.
    Ik vind het juist heerlijk geil die 2 kanten van jou. Die ene waar je niets aan merkt. Een 'gewone' collega of vrouw die je op straat passeert en die andere kant waarin jij je volledig en vol hartstocht overgeeft aan je geilheid.
    Vooral doorgaan. Geniet er van en laat ons a.j.b. nog lang van je meegenieten.
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. even tussendoor :
    "lekker toppertje"
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...