maandag 25 mei 2009

Grenzen verleggen met BDSM

Moet dit kunnen of niet?

(Ik bedoel vanaf 1min30 tot 30min20. De aanvullende clipjes daarna gaan weer een stap verder, daar heb ik het nu niet over.)

Met het idee dat hier dwang achter zit, verafschuw ik het. Met het idee dat het een spel is om je eigen grenzen op te zoeken vind ik het uitermate opwindend.

Zou ik dit willen ondergaan, uit vrije wil? Yes!

Is het vernederend voor de vrouw? Als het een spel is, nee, ik vind van niet. Er worden in dit filmpje echt lekkere dingen met dat meisje gedaan. Kijk maar eens rond 11min30, maar eigenlijk is alles lekker, een heerlijk kadootje toch? Jezelf onderwerpen aan een dergelijke machteloosheid, waarop je steeds niet weet wat je te wachten staat, waarop ogen op je gericht zijn met zicht tussen je gespreide benen, waarop je betast wordt, waarop je geblinddoekt wordt en dan een penis in staat van opwinding in je mond krijgt, waarop je een vibrator tegen je clitje krijgt terwijl je handen vastgebonden zijn, steeds dat onverwachte dat je alleen maar machteloos kunt ondergaan, razend opwindende dingen allemaal. Telkens de dreiging van pijn, wat steeds weer omslaat in genot.

Ja, dat zou ik best wel willen ondergaan, uit vrije wil met de mogelijkheid op ieder moment te stoppen. Precies dát laatste maakt dat het niet vernederend is voor de vrouw, maar dat het juist een gunst is die je wordt geboden, met het trotse gevoel dat men het geil vindt om jouw lichaam zo te mogen bezitten.





9 opmerkingen:

  1. Ik denk dat het, ook al is het uit vrije wil en kan je elk moment stoppen, toch wel heel vernederend kan aanvoelen. Maar sommige mensen krijgen een kick van dat gevoel, niet iedereen is immers hetzelfde.
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie helemaal niets anders dan een zwart beeld(?)

    Thamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thamara, probeer het hier eens:

    http://www.xvideos.com/video132262/charlotte_vale

    Anders moet je misschien een upgrade doen van Flash Player.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lekkerkontje,

    Als ik voor mijzelf spreek, vanuit mijn eigen gevoel redenerend, lijkt het me erg opwindend om op een dergelijke manier begeerd te worden. Uiteraard alleen bij mensen die ik ken en vertrouw en waarvan ik weet dat het ook voor hen een spel is.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben niet zo van de sm. tenminste, ik zou jou niet graag echt pijn doen, sonja.
    maar er zitten toch wel errug geile dingen in dit filmpje.

    niet dat er per se knijpers, zweepjes en touwen aan te pas moeten komen, maar speel je 9bijvoorbeeld bij je eigen peter) dat je een stout meisje bent dat gestraft moet worden?

    of waar word je zelf echt nat van?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk sfeertje zoals in de film. Vind het wel belangrijk dat de dame in kwestie het echt wel fijn vindt. Soms schrik ik een beetje van de blikken in haar ogen. Maar de algehele setting is supergeil.

    gekophogelaarzen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt me ook geweldig geil om overal handen te voelen van mij mag het bdsm gedeelte wel weg gelaten worden...hoop het een keertje mee te mogen maken...;-p

    kus en liefs L

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BDSM draait om respect en genieten van elkaar. Tijdens het spel zijn er twee duidelijke rollen; een Dom(inante) en een onderdanige (sub(missive)). De sub bepaalt echter de regels; zij bepaalt vooraf hoe ver zij wil gaan, en de Dom dient dat te respecteren.

    Uit eigen BDSM ervaring weet ik dat er subjes zijn die hierin heel ver willen gaan...

    Kortom, met de juiste afspraken en verwachtingen is BDSM een heerlijk spel om te spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt mij ook geweldig om te experimenteren. Voorzichtig de grenzen verleggen, kijken tot hoe ver je kunt gaan. En vooral heerlijk van elkaar genieten.

    Volgens mij is het echt iets voor jou Son, overal handen over je lichaam van mannen (en vrouwen) die jou begeren en jij die daarna flink genomen wordt;-)

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...