donderdag 28 mei 2009

Vandaag is weer zo'n dag

Vaak, veel en lang, dat is waar ik me lekker bij voel. Er zijn dagen dat ik de hele dag het bed niet uit wil komen als ik met Peter ben. En dat zou ik met John ook zo voelen, en ik denk zelfs ook met Els. Vroeger met Gerda konden we ook de hele dag door met elkaar vrijen en elkaar beminnen. Wat dat betreft kent mijn libido geen grenzen.

Vandaag is weer zo'n dag dat ik alleen maar heftig geneukt wil worden, de hele dag door. Het kriebelt continu vanonder, en steeds blijven de kliertjes in mijn vagina vocht afscheiden. Ik zou iedereen die ik tegenkom tegen de muur willen drukken om een wilde vrijpartij te beginnen, mannen én vrouwen. Kortom, ik voel me razend geil vandaag.

Ik heb Peter inmiddels al gebeld om me straks te komen blussen, want het vuur laait huizenhoog op. En ik kan nauwelijks wachten tot hij er is. Ik vind het erg lief van hem dat hij me altijd helpt op zulke dagen (hij zou eigenlijk morgen pas komen). Hij zegt er in principe alles voor af op zulke momenten. Daarom wil ik hem ook niet kwijt.

Heerlijk, over 2 uurtjes ligt hij me te neuken, en hij zal niet snel van me af zijn. Want ik móet vanavond flink genomen worden om mijn rust weer terug te vinden. Hij weet dat hij die taak af en toe te vervullen heeft. En hij laat me nooit in de steek, de lieverd.

De laatste tijd vraag ik me wel eens af of ik John ook voor dat karretje zou kunnen spannen als ik me weer eens zo voel. Het idee is opwindend, maar ik weet niet of ik dat ten opzicht van Els kan maken. En bovendien, zou hij zelf zomaar ad hoc voor me klaar staan als ik hem zou bellen? Van Peter weet ik dat, en hij beseft hoe hard ik het af en toe nodig heb. Maar John? Klopt, ik deed het voor hem ook een keer, maar toch voel ik me wat beschroomd om die dingen zo op een weegschaaltje te leggen. Hoe zou ik zoiets subtiel bij hem ter sprake kunnen brengen? En wat zou zijn reactie zijn? En die van Els?

Voorlopig maar even alleen Peter. Want hij weet als geen ander dat ik op zulke dagen als vandaag volledig afgeneukt "moet" worden. Hij mag me nemen in alle houdingen die hij maar bedenken kan. Kutje, mondje of kontje, alles mag hij gebruiken. Ik realiseer me de bewoordingen, sorry, maar zo plat voel ik me op dagen als deze; het enige dat nu nog telt is dat iemand me compleet van de wereld neukt.

Nog ongeveer twee uurtjes geduld en dan heerlijk stampen en stomen... grrrr... lekkkkerrrrr... kannie wachte...


Bevrijd me uit het vuur... please!

12 opmerkingen:

  1. Oh heerlijke foto Son.
    En ik heb je verhaal nog niet eens gelezen... Ga ik maar snel mee beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, heerlijk geil om te bedenken dat jij daar nu op dit moment sopgeil achter je PC zit. Ik ken dat gevoel van je. Ik denk dat heel veel mannen daar 'last' van hebben.
    Ik denk dat John geen problemen zal hebben. Ik denk eerder Els. Voot John ben jij nieuw en spannend. Het zou zo maar kunnen dat hij jou meer aandacht geeft. Het is een gok of Els dat op den duur echt leuk zal vinden. Maar gelukkig voor jou heb jij je eigen brandweerman voor je vuurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou er gebeuren als we in je buurt zouden zijn?
    Zie het al helemaal voor me, vreselijk geil hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle jongetjes hebben wel hun ase dat ze later brandweerman willen worden. Nu zouden alle lezers van je blog wel wéér brandweerman willen worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He sonja,

    Ik volg je al een tijdje en wordt bloedje geil van jouw verhalen. Je bewerkt helaas altijd je foto's, zodat ik de fijne details van jouw kutje niet kan bekijken. Durf je een keer een detailfoto van jouw kutje onbewerkt te publiceren?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi anoniem,

    Ik zou dat op zich wel het een keer kunnen doen, maar daarmee word het gelijk zo plat allemaal. Het zou het karakter van mijn weblog negatief beïnvloeden vind ik, en dat wil ik niet. Ik hecht toch aan een stukje fatsoen.

    je mag me een keer mailen als je wilt ;-)-Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beste Sonja,
    Daar heb je wel een beetje gelijk in. Ik moet wel zeggen dat het mij enorm opwind dat je op mijn bericht reageert. Ik zit hier met een behoorlijke stijve op de bank, dit bericht te typen. Ik ben in dezelfde situatie als jij bent en moet dus voorzichtig zijn met emailen. Weet jij een oplossing, zodat ik dit veilig kan doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste Anoniem,

    Je kunt een mail account openen bij gmail.com of bij live.nl. Dan kun je via je browser op Internet mailen.

    Wel zorgen dat je steeds aan het einde even aflogt.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt vor de tip. Ga dat een van deze dagen doen en jouw een geil mailtje sturen. lIEVE SONJA GA NU NAAR BED EN VAN JOUW LEKKERE LIJF DROMEN. IK HOOP DAT ZO EEN ANONIEME LOVER JOU OOK OPWIND. iK ONTPLOF BIJNA BIJ DE GEDACHTE DAT JIJ NU ERG NAT BENT EN MIJN PENIS IN JE WILT HEBBEN. DROOM MAAR VAN ME LIEVE SONJA. KUSJES

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb je inmiddels gemaild via gmail. Ik raak er steeds meer opgewonden van!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. je goddelijke lichaam is het aankijken alleen al meer dan waard, sonja! en je omschrijft je hete lustgevoelens ook zo beeldend.

    sorry dat ik zo plat geil van je word. je bent meer dan een neukpop. een keurig nette vrouw van vlees en bloed, met aardse (en hopelijk ook hemels lekkere) behoeftes.

    je bent toppie!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sonja,
    Een heerlijke foto bij je artikel om op af te trekken. Wat heb jij een mooi lichaam zeg..mmmm
    Hoop nog eens wat van jou te horen.

    Groetjes,
    Henk

    henkdenktenk2 at hotmail com

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...