donderdag 28 mei 2009

Over John - dit moet ik even vertellen

Potverdikkie, vergat ik op publiceren te klikken. Ik zie nu bij toeval dat dit berichtje van een tijdje geleden niet is gepubliceerd. Ik moet voortaan beter controleren, maar desalniettemin toch maar even online zetten nu... Daar komt ie.

(En daarna even een nieuw berichtje over... lees zo meteen maar. Ik zal niet vergeten te publiceren deze keer.)


---------------------------------------------------------------

Vanmorgen (een tijdje geleden inmiddels dus al) om 5 over 8 ging de telefoon. John. Vanwege het vreemde moment dacht ik gelijk dat er iets met Els was. Nee, Els was een half uurtje geleden al naar haar werk gegaan. God zij dank. Even stilte, en toen:

"Sonja, is het goed als ik even bij je langs kom?"

Tjeetje, waarom dan? Als ik aan John denk, denk ik aan seks, dus de essentie van zijn antwoord hing al als een voorgevoel in mijn gedachte.

"Ik voel me ontzettend opgewonden en ik heb gewoon even vreselijke zin in je."

Het bloed steeg naar mijn hoofd. Verbazing over zijn directheid, en verbazing over het tijdstip van de dag.

"John, ik moet om half negen naar mijn werk."

Het hoefde niet zo lang te duren, hij moest ook naar zijn werk liet hij me weten.

Ik voelde kriebels overal en ik voelde vooral een gloeiend heet gezicht. Hij drong wat aan: "Ik wil je gewoon even voelen. Of heb je er nu helemaal geen zin in?"

Wat kon (wilde) ik op dat moment anders zeggen dan dat als hij opschoot ik nog wel even een paar minuutjes voor hem had. "Maar ik heb echt niet veel tijd, John, dus je moet wel opschieten als je me nog even wilt hebben."

Binnen een paar minuten stond hij hier binnen. "Kom even mee naar boven" zei ik, met gelijk de vraag daar achter aan: "hoe doen we het? Ik ga me niet helemaal uitkleden."

Zonder iets te zeggen met twee treden tegelijk de trap op. "Achterlangs" zij hij toe we mijn slaapkamer inliepen. Ik trok mijn panty en slip naar beneden en ging voorover op mijn knieƫn op bed zitten. Ik voelde hoe hij mijn rok opschoof en met zijn vingers over mijn vagina wreef. Ik hoorde de rits van zijn broek en de woorden: "wat vind ik dit toch heerlijk van je." Ik wist niet of hij het uitzicht op mijn kutje bedoelde of het feit dat hij me ondanks mijn haast nog snel eventjes mocht komen neuken. Nat was ik al sinds zijn telefoontje.

Ik hoorde geritsel wat ik interpreteerde als hij uitpakken van een condoom. "Opschieten hoor" zei ik. Ik voelde het topje van zijn penis tussen mijn schaamlippen bewegen en toen in een langzame beweging diep naar binnen. Ik kon een kreuntje niet onderdrukken. Het voelde even alsof ik in een warm bad werd ondergedompeld. "Ja" zei ik, "toe maar". En toen begon hij in een heerlijk toenemend ritme in me te pompen. Lekker, lekkerder, lekkerst... Ik genoot, maar voelde me ook wat nerveus of ik op tijd op mijn werk zou zijn.

"Probeer maar zo snel mogelijk te komen" zei ik.

Hij zei niks terug, maar pompte steeds sneller. Ik hoorde met het ritme ook zijn hijgen toenemen. En toen, na een paar hemelse momenten, gaf hij een diepe zucht en vlak daarna voelde ik de leegte in mijn kutje ontstaan. Onaangenaam omdat ik zelf niet tot bevrediging was gekomen en we allebei weg moesten zonder het helemaal af te kunnen maken.

"Lekker, John" zei ik toen ik mezelf met een washandje schoonmaakte en mijn kleding weer in orde bracht. "Ik moet echt gaan nu, maar het was heerlijk om je even in me te voelen." Ik hoop dat hij de hint snapte, dat hij best wel vaker zomaar even langs mag komen. En bij gelegenheid, op een serieus moment, ga ik hem dat gewoon zeggen ook.

6 opmerkingen:

  1. Dit zegt toch genoeg over John. Hij heeft zelf ook last van vuurtjes en zal er dus geen probleem mee hebben als hij die bij jou kan blussen.
    De bofkont...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geef mij zo'n lekkere buurman (ik weet er wel raad mee)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat er te weinig tijd was om jou optimaal te laten genieten, maar wel lief van je dat ie toch nog ff mocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vertel eens Son, hoe ben je de rest van de dag op je werk en 's avonds doorgekomen? Je zult wel bol hebben gestaan van geilheid. Kon je je nog op je werk concentreren?
    En hoe snel na thuiskomst ben je klaargekomen? Jouw kennende zal dat wel niet zo lang hebben geduurd;-)

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. opgewonden vrouw mag met mij wel contact opnemen voor een leuk chatgesprekje m.kruiselbergen@upcmail.nl

    xx.couperus

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...