vrijdag 22 mei 2009

Afscheid van onze stagiaire

Hij gaat er vandoor, onze stagiaire. Hij was al gestopt met mij af en toe te benaderen voor een avondje seks omdat hij inmiddels een vriendinnetje heeft. Hij wil die relatie niet op het spel zetten, wat ik ook goed kan begrijpen van hem. Het was lekker en nu is het afgelopen. Hij heeft mijn adres en telefoonnummer, dus als hij ooit weer eens behoefte krijgt is ie welkom. Dat heb ik hem gezegd. Ik heb niet over alle avondjes met hem in mijn dagboek geschreven. Dat wil niet zeggen dat het niet aangenaam was, integendeel, naarmate we vertrouwder met elkaar raakten, ging het er directer aan toe. Hij bouwde vlot de vaardigheden op om me goed met zijn vingers te bevredigen. Ik heb het niet geteld, maar ik denk dat we alles bij elkaar toch zeker een keer of 5 met elkaar naar bed zijn geweest.

Maar nu gaat hij dus, mijn heerlijke knul. Hij heeft me lekker mogen neuken. Wel op voorwaarde dat er op het werk niet over werd gesproken. En ik ben dolblij dat hij goed zijn mond kon houden, want ik weet niet hoe het me gelukt zou zijn als ik hem als sanctie mijn kutje had moeten weigeren. Want lekker was ie, met zijn jong volgroeide geërecteerde geslacht.

Enfin, ik denk dat ik hem qua vrouwenbevrediging op een niveau heb gebracht waarop hij zijn vriendin zalig moet kunnen verwennen. Hij kent nu - bijna in letterlijke zin - alle kneepjes van het vak. Ik heb hem zelfs een keer voorzichtig anaal gehad. Hij was als een kind zo blij toen ik hem vroeg of hij zoiets ook een keer wilde uitproberen. Zo'n kans kreeg hij nooit meer hoorde ik hem bijna denken. En dat zijn hele leuke dingen, om zo'n relatief onervaren knul aanwijzingen te geven en op je te laten oefenen.

Ik zal zijn beschikbaarheid missen. Dat begon al toen hij vertelde dat hij een meisje had en daarom niet meer voor seks bij me langs zou komen. Maar ik gun hem het beste, ik ga niet tussen hem en zijn meisje staan. Daar ben ik te oud voor ten opzichte van hem. En als het ooit een keer uitgaat tussen die twee, komt hij misschien toch weer troost bij me zoeken. Dat heb ik hem tenminste wel aangeboden. Ik heb hem gezegd dat als het ooit een keer zover zou komen hij altijd welkom bij me is om zijn verdriet weg te komen neuken. En gemeen als ik ben, stiekem hoop ik erop dat hij me een keer in wanhopige geilheid komt verslinden.

"Wees immer welkom tussen mijn benen heerlijke knul, want je gedroeg je daar als een bink!"


Zo heb ik me aan hem getoond. Zou hij me gaan missen...?


14 opmerkingen:

  1. Zijn vriendin zal het wel heel erg moeilijk krijgen jou te doen vergeten. Lijkt mij onmogelijk. Ik denk zelfs dat zijn eisen ook wel wat anders liggen na jou.
    Heerlijk om zo'n leermeesteres te hebben gehad en een adresje te hebben waar je altijd nog terecht kan als het fout loopt.
    Ben benieuwd wat je verder nog op je pad gaat tegenkomen Son. Ik blijf je volgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als z'n vriendin ook zo lekker is, zal het wel goedkomen met hem.

    en het was heerlijk voor zolang het duurde. die fijne en geile momenten vergeet jij niet zo gauw, he sonja?
    aan de ene kant jammer dat hij weggaat, maar aan de andere kant is het ook goed zo, toch?

    je zorgt er zelf wel voor dat je niks tekort komt op seksueel gebied en gelijk heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Son, betekent dat dat je nu een stageplek vrij hebt?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welke stageplek bedoel je precies, Liefhebber?

    Bij ons op kantoor of bij mij thuis? Ik weet het antwoord natuurlijk best wel, maar ik wil het toch uit de mond van een vreemde vent horen, met redenen omkleed... ;-) (vis ik nou naar complimentjes? Yes, dat doe ik)

    Ik mis 'm trouwens behoorlijk bij mij thuis. Hij was gewoon een lekkertje, dus het is weer even wennen zo zonder zijn beschikbaarheid.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. vind je het leuk om complimentjes te horen, sonja?
    dan hoop ik dat ik je niet al te zeer beledig of jou op laat drogen, maar ik vind jou een heel aantrekkelijke vrouw en je weet me behoorlijk geil te krijgen.
    en ik denk dat je bij liefhebber en andere kerels ook wel het mannelijke behoorlijk laat opzwellen...

    jammer dat die lekkere jongen niet meer beschikbaar is.
    gelukkig zijn er altijd wel 1 of 2 mannen die maar wat graag met jou willen spelen.
    je bent iig een vrouw die weet wat ze lekker vindt...

    je hebt iig keimooie benen en wat ertuusen verscholen zit, ziet er hartstikke spannend uit.
    krijg ik een aardige erectie van...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja,

    Zo’n stageplek, waarbij de fijne kneepjes en finesses buiten het normale routinematige programma worden aangeleerd, vindt een stagair natuurlijk niet zomaar overal.
    Dus valt er nog van alles te leren als je dat als stagair allemaal hebt moeten missen! ;-)
    En of dat nu bij jou thuis of elders onderwezen wordt maakt niet uit, nietwaar? Spannende locaties genoeg... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het kan niet missen dat het voor hem een nog veel onvergetelijkere ervaring was dan voor jou. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het hierbij zal blijven. Als ik hier je verhalen lees en foto's zie dan verwacht ik dat hij binnen niet al te lange tijd zijn lul achterna loopt en voor jouw deur staat.
    Kussssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas ben ik wat te oud voor een stageplek. Want ik denk dat als je bij jou de fijne kneepjes hebt geleerd je het alle vrouwen naar de zin kan maken. En het staat goed op je CV, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, je hebt het goed geraden. Had ik iets anders verwacht?
    Gek eigenlijk, ik ben een vreemde voor jou, maar van jou weet ik inmiddels behoorlijk veel. In ieder geval genoeg om te weten dat jij met jouw lichaam en acties bij mij behoorlijk wat te weeg brengt. Jouw verhalen met de heerlijk beeldende beschrijving brengen bepaalde lichaamsdelen in beweging. Mijn hart klopt sneller en ik voel mijn nieuwsgierigheid groeien.
    De spaarzame foto's verhevigen het gevoel alleen maar. Ze bevestigen je belevenissen: je bent gewoonweg een supergeil wijf. Onopvallend in de buitenwereld, maar daarbuiten één kolkende zee van geilheid. Heerlijk...

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Liefhebber, je bent een schat! (bloos)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je. Heerlijk om van jou te horen. Nu doe jij mij blozen.
    O jee. En niet alleen blozen. Er reageert alweer wat...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee Sonja,
    Af en toe kom ik even kijken op je weblog.. spannend :)

    Ik ben een dame van 22 jaar en een soortgelijk verhaal meegemaakt als stagiair! Zeer spannend. Nog steeds weleens contact met mijn oud collega om elkaar in hogere sferen te brengen!

    Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anna,

    Ik vind het leuk om weer eens een reactie van een vrouw te krijgen! Dank je. En leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die het met stagiaires doet... ;-)

    Groetjes,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hm, geile jongen. Alleen mannen? Vergeet de vrouwen die dit ook heel opwindend vinden niet....

    Ik lees je verhalen graag Sonja. Heb het al eens eerder aangegeven, maar wilde dat ik half het lef van jou had.

    Liefs Pippie

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...