donderdag 28 mei 2009

Door het bed gezakt

Even een berichtje in mijn dagboek voor ik naar mijn werk ga. Ik heb me zojuist gedoucht en wat opgetut en ik heb nog een half uurtje.

Peter heeft zich gisteren zijn taak uitstekend vervuld, zo goed zelfs dat er een houten poot onder mijn bed is afgebroken, haha. Hij is na afloop weggegaan - 3 uur heeft het geduurd - maar vanavond komt hij terug. Dan mag hij proberen die poot te repareren. Vannacht heeft een kratje met een stappeltje boeken mijn bed moeten ondersteunen.

Maar hij heeft me heerlijk diep en hard geneukt. Ik gloei nog na vanbinnen bij mijn vagina. Nadat we door het bed zijn gezakt, zijn we op de stoel, staand tegen de muur en gebukt met mijn handen op het bed verder gegaan. De stoom sloeg er bij me vanaf. Ik voelde me ontzettend warm en raakte op een gegeven moment ook helemaal buiten zinnen. Hij ging zo lekker tekeer, dat ik helemaal begon te beven met een ontzettende behoefte om hem steeds dieper in me te voelen. Rillend en schokkend ben ik een paar keer klaar gekomen en als ik eraan terugdenk voel ik het weer door mijn hele lijf. Dat wordt nog een dag, vandaag op mijn werk...

2 opmerkingen:

  1. Haha, veel sterkte ermee, zowel met werken als met het bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een goddelijke neukstier moet dioe peter toch zijn...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...