dinsdag 2 juni 2009

Aangenaam relaxed weekend

Na heerlijk door Peter even heftig als een geil sletje geneukt te zijn (o, wat een woordgebruik weer), was het een heerlijk zonnig en relaxed weekend.

Veel met elkaar bezig geweest. Op de bank in de kamer, een beetje pijpen, zoenen en laten beffen. Lekker allebei helemaal bloot tegen elkaar. En 's-avonds laat in bed de rest. Even geen uitdagende dingetjes. Schoenen met hakjes en nylonkousen en verder een naakt lichaam is Peter gek op, lekker simpel. En ik zie hem graag in een boxershort, met een lekkere bobbel. Afgelopen weekend dus even niet, maar gewoon helemaal bloot; wat wil je met dit weer.

Verder veel in de tuin gezeten met een glaasje wijn en een zak chips, heerlijk relaxed onder de parasol, rokje omhoog en benen in de zon. Die warme zonnestralen op mijn benen en af en toe een vlaagje wind tussen mijn dijen werkt best wel lekker verhogend op mijn libido. En dan is het niet Peter, maar ik die loopt te zeuren: "Zullen we neuken?" Ach, zeuren kun je het niet noemen, het is meer een signaal van "kom op, we gaan het even doen samen", en hij is dan degene die het eerst opspringt om aan de slag te gaan.

Kortom, een heerlijk weekend was het, waarin we toch weer veel van elkaars lichaam hebben genoten. Vooral het tongzoenen en het zuigen en likken aan zijn warme stijve maakte me heerlijk geil. En de gedachte daaraan nu alweer.

7 opmerkingen:

  1. ik wil wel een keer met jou in de tuin 'zitten' ;-).. Jij mag bovenop...
    Complimenten voor de wijze waarop je 'netjes' maar toch reuze geil je belevenissen opschrijft.

    X m_kleinhartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een heerlijk weekend zo te lezen!
    Kussssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar is ook niet veel voor nodig hè;-)
    Ik had eerlijk gezegd toch verwacht dat jij eerder hem zou bespringen. Dat hij helemaal afgepeigerd het week-end door zou komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wilde ik nou juist geheim houden, Liefhebber... ;-)

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan maar een ding zeggen...HHMMM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker een beetje warm en bezweet, weinig kleren aan, een beetje uitdagen en dan heerlijk elkaar neuken.
    Wat kan het leven toch mooi zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haaa dit herken ik;

    Ik die loopt te zeuren: "Zullen we neuken?" Ach, zeuren kun je het niet noemen, het is meer een signaal van "kom op, we gaan het even doen samen", en hij is dan degene die het eerst opspringt om aan de slag te gaan.

    Geweldig toch om zoveel hormonen te bezitten, om je ook zo goed te voelen.. samen delen! Wat is er mooier?

    Thamara

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...