dinsdag 9 juni 2009

Stoute vraagjes van een lezer

En lezer van mij dagboek stelde mij pas een paar vragen. Zijn mailtje wond me op, omdat mensen blijkbaar geïnteresseerd zijn in dit soort dingen van me. Het is intiem, het is privé en het gaat over mijn lustgevoelens. En dan komt de exhibitionistische inslag in me weer naar boven: willen jullie dit van me weten? Luister naar me, ik vertel het aan de hele wereld!

Dit is een fragment uit het mailtje (met toestemming):

...Als ik zo eens aan jou zit te denken, net als nu bijv., dan vraag ik mij af hoe vaak per dag (of per week) jij eigenlijk klaarkomt. Dat je onwijs geil bent blijkt wel uit je belevenissen, maar hoe geil is 'onze' Son nu eigenlijk? Hoe vaak ben je met sex bezig? En als jij een geile situatie hebt meegemaakt overdag op kantoor bijv. en je kan op zo'n moment niet aan je trekken komen, moet je dat dan later op de dag wanneer het wel mogelijk is inhalen? M.a.w. spaar je het op en moet het er uit later op de dag?...

Hoe vaak per dag/week kom ik klaar?

Het ligt eraan of ik alleen ben om niet.

Als ik alleen ben soms twee keer per dag, 's-morgens op bed voor het opstaan en 's-avonds op bed voor het slapen gaan. Ook achter de PC bij opwindende filmpjes sla ik wel eens de hand aan mezelf. En ook als ik "heet" thuiskom van mijn werk of van ("gewone") vrienden, wil ik wel eens mezelf snel even klaarmaken.
Maar het komt ook voor dat ik twee of drie dagen dagen helemaal niet klaar kom.

Als Peter bij me is (of een andere man) kan het wel drie of vier keer op een dag zijn, met uitschieters naar boven. Ik heb het nooit echt geteld, maar volgens mij komt zelfs een enkele keer wel zes keer voor, meestal een paar vlak achter elkaar in dezelfde neukaktie als die heftig genoeg is.

Als ik met een vrouw ben is het weer wat minder. Die (seks)contacten zijn niet zo gericht op orgasmes, maar meer op genieten van elkaars lichaam.

Hoe vaak ben ik met seks bezig?

In mijn hoofd eigenlijk altijd. Dat klinkt overdreven, misschien is het dat ook wel een beetje. Als ik geconcentreerd met iets bezig ben denk ik niet aan seks. Maar als mijn gedachten afdwalen of als ik niet ergens op hoef te concentreren, denk ik erg vaak aan seks. Het is terugdenken aan situaties met John, Els, Peter of anderen. Ook vooruit denken over de volgende gelegenheid van seksueel contact. En ik fantaseer eigenlijk altijd als ik een man of vrouw zie, waar dan ook. Ik kijk bij vrouwen naar hun uiterlijke verzorging en hun kleding en als ze mooie benen hebben zit ik er in gedachten aan te voelen en te strelen (tot aan hun vagina); bij mannen vraag ik me af hoe ze in bed zouden zijn. Of ze galant zijn, of ze goed en langdurig kunnen neuken, hoeveel aandacht ze voor de lustbeleving van de vrouw (mij dus) hebben in bed, of ze wild of zacht zijn.


Spaar ik op en moet het er later uit?

Ja, meestal wel. Ik kan op mijn werk natuurlijk nooit toegeven aan mijn zin in seks. De hevigheid aan zin in seks fluctueert, maar de zin is altijd latent aanwezig. Als het te erg is met de hoogte van mijn libido op een moment dat ik er niet aan kan toegeven, wacht ik tot ik thuis ben en doe ik er iets aan. Of ik wacht thuis ook nog gedisciplineerd tot ik 's-avonds op bed lig om dan in alle hevigheid lost te barsten en me wild naar een orgasme te vingeren om daarna heerlijk ontspannen in slaap te vallen.




En een paar dagen later kreeg ik nog een mailtje:


...Uit je het ook wel eens naar de buitenwereld dat je geil bent? Pas je bijv. je kleding daar op aan? Ga je in een extra kort rokje de straat op? Verricht je wel eens een geile 'handeling', bijv. je rokje iets optillen of een extra knoopje van je blouse losmaken? Eigenlijk is je antwoord hierop ja, want je hebt wel eens iemand in de trein een inkijkje gegunt als ik het me goed kan herinneren. Maar was dit een uitzondering of gebeurt dit wel vaker? Jij bent zo vaak zó bloedgeil, kun je jezelf goed in de hand houden of heb je daar toch wel moeite mee en kunnen anderen dit aan je merken, als ze goed zouden opletten?

Heb je jezelf wel eens stiekem op een openbare plek gemasturbeerd zonder dat anderen dat in de gaten hadden?...

In het openbaar laat ik over het algemeen niks merken van mijn libido. In de trein destijds was een uitzondering, omdat het zo'n lekkere vent was en ikzelf een beetje baldadig was op dat moment. Ik ga natuurlijk wel eens met een kort rokje de straat op, maar nooit bewust aanstootgevend. En ik verricht ook niet zomaar overal "geile handelingen". Ik heb er geen zin in dat iedereen mij als een sletje ziet. Misschien zou ik het wel willen, maar dat gaat alleen maar tegen me werken.

Het sletje ben ik alleen maar in de besloten kring van mensen waarvoor ik heb gekozen om vaak of minder vaak seks mee te bedrijven. In die vertrouwde kringen vind ik het heerlijk om geassocieerd te worden met een opwindend hoertje. Dan voel ik me trots, de begeerde meid waar men niet zonder erectie omheen kan; stop hem maar lekker in mijn kutje, dan gaan we samen van dat aangename gevoel genieten...

8 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het plaatsen schatje. Jij moet één zenuwknoop zijn of liever gezegd één lustknoop.

    Ik had niet verwacht dat vrouwen ook zo erg met sex bezig zouden zijn. Ik dacht dat dat alleen bij mij het geval was (en bij veel mannen).
    Bij mij is het precies hetzelfde. Ik denk vaak de gehele dag aan sex, behalve als ik geconcentreerd bezig ben. Ik beoordeel of ik vrouwen aantrekkelijk vind, alleen fantaseer ik niet over sex met hen. Tenminste meestal niet. De laatste tijd betrap ik mij er op dat ik dat zo af en toe wel doe. Ook denk ik regelmatig aan geile situaties, bijv. jouw belevenissen. Ik vind het opwindend als vrouwen geil bezig zijn (met zichzelf). En het is nog spannender als je er zelf op een of andere manier bij betrokken bent zoals hier met jou.

    Bij mij is het ook zo dat ik in één tel bloedgeil kan zijn. Ik zou het dan ook overal en altijd kunnen doen (behalve in het openbaar).

    Ik begeer je, jij geil neukbeest.

    Likje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je haalt de woorden uit mijn mond liefhebber!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat de rol die seks voor jou speelt en de manier waarop je ermee omgaat veel mannen wel bekend voor komt. Mij in ieder geval wel. Alleen van vrouwen wordt dat niet zo verwacht en waarschijnlijk conformeren (te) veel vrouwen zich aan die verwachting.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je geniet er ook echt van he sonja?
    't is ook zo superkeilekker he?

    soms ligt het gevoel wat op de achtergrond (latente aanwezigheid) of is de gelegenheid er even niet,
    maar dat betaalt zich op een later tijdstip dubbel en dwars terug.

    nou is de ene vrouw niet hetzelfde als de andere vrouw, maar als ik jouw logjes zo lees, heb ik het idee dat mannen en vrouwen toch niet zo heel erg van elkaar verschillen.

    hoe dan ook, ik vind je een mooie, lieve en interessante vrouw, of je nou geil bent of niet.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sonja,

    Ik lees al een tijdje mee.

    Ik heb dat ook, dat ik thuis voor mijn vriend en mezelf een hoertje / sletje wil zijn. Ik uit dat vooral in kleding, lingerie en schoenen. In het 'normale' leven ben ik absoluut anders.

    Misschien wel geinspireerd door jouw verhalen, heb ik laatst voor het eerst - geheel ongepland - heerlijke seks gehad met een goede vriendin. Vervolgens hebben we samen, als twee echte hoertjes, mijn vriend verwend (en onszelf laten verwennen). Ik had van mezelf niet verwacht dat dit ooit zou gebeuren. Maar het was lekker en smaakt naar meer!

    Liefs,
    N.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi "Anoniem" N,

    Wat vind ik het fijn om je reactie te mogen lezen. Het geeft me het gevoel dat ik echt niet de enige vrouw ben die van dit soort dingen houdt en zich ook echt durft te laten gaan. Heerlijk, die herkenning.

    Liefs,
    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb net eigenlijk voor het eerst je blog toegestuurd gekregen en ik moet zeggen dat ik me er heel erg in herken! Ik ben (afgezien van bijzondere situaties zoals extreme stress enz) altijd geil en laat dat soms zelfs wat teveel aan mijn omgeving zien. Eigenlijk herkende ik alles van jou in mezelf en ik ga zelf misschien zelfs een stapje verder..

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je herkenning ziet, Anoniem. Ik vind het fijn om te horen dat meer vrouwen zijn zoals ik en daarvoor uit durven te komen.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...