woensdag 17 juni 2009

De club van geile vrouwen

Naar aanleiding van mij oproepje - begin mei - aan vrouwen die mijn dagboek lezen heb ik een aantal leuke reacties gehad. Inmiddels hebben 11 vrouwen gereageerd en wat me opvalt is dat het allemaal serieuze reacties waren.

Dit in tegenstelling tot de meeste reacties die ik regelmatig van mannen krijg en die over het algemeen een vrij hoog "macho-gehalte" dragen. Niet dat ik dat erg vind, integendeel, het heeft wel wat dat mannen vanwege mij een haantjesgedrag gaan vertonen. Wat kan een vrouw zich een groter compliment bedenken? Het toont een mate van veroverdrang en instinctmatige geilheid op mij en dat werkt op de voortplantingsreflexen. Heerlijk toch? Met een condoom en de pil wel steeds weer opnieuw de geile reflexen en lusten en daaruit volgende acties, maar zonder de door de natuur voorbestemde instandhoudingsconsequenties. Lekker dat wij als mens het verstandelijke vermogen hebben om de natuur zo voor de gek te houden en zelf kunnen bepalen wanneer we de natuurlijke gevolgen wel of niet niet willen tegenhouden.

Maar terug naar de vrouwen die reageerden. Allemaal waren ze positief over mij en mijn dagboek (bloos, bloos). Wat ik door de mailtjes heen las is dat alle vrouwen die hebben gereageerd, in mijn dagboek een bevestiging of rechtvaardiging vonden voor hun eigen gevoelens. Een soort verbondenheid, die ik zelf ook voel bij deze vrouwen. Allemaal hadden ze min of meer een toon van: "Gelukkig, ik ben niet de enige vrouw die van seksuele vrijheid houdt en schaamteloos opgewonden raakt van dingen als spelen met jezelf, vrouwenliefde, partnerruil, vrijen met twee mannen tegelijk, vrijen met een man en een vrouw tegelijk, toekijken, bekeken worden, uitdagen met gewaagde kleding en lingerie."

Bijna alle vrouwen vroegen of ik veel reacties op mijn oproep had gehad. Ook dat toonde voor mij dat men herkenning en erkenning zocht voor al die wilde lustgevoelens en fantasieën die er in hen leeft. Leuk detail is dat één van de vrouwen zelfs voorstelde om een club van geile vrouwen op te richten. Wat een leuk idee. Ik weet niet hoe ik dat vorm zou moeten geven, maar ik denk erover na. Ideeën zijn welkom.

Nogmaals, wat ik zelf heel erg voelde bij het lezen van de reacties van deze vrouwen is verbondenheid, herkenning bij elkaar van vrouwelijke lustgevoelens en verlangens. Dat is iets wat ik in het algemeen voel als vrouwen me mailen over wat ik over mezelf allemaal loslaat en wat hun gevoel daarbij is.

Dank je dames, het deed me goed jullie reacties te mogen ontvangen. En bedenk: Ga ervoor, je mag je geil voelen bij wilde fantasieën, en je mag je er in de praktijk aan overleveren als de kansen zich voordoen. Je mag je kansen bewust gaan opzoeken. Je hoeft je niet te generen of klein te voelen. Het is normaal om met seks je eigen fantasieën waar proberen te maken. Je bent niet de enige dat doet. Je bent niet ordinair of minderwaardig als je meer en anders wilt dan wat we als "normaal" aangeleerd hebben gekregen. Ik merk dat mannen het juist waarderen dat ik me niet stoor aan wat ze allemaal van me zouden kunnen denken. Ze vinden het juist geweldig dat ik me helemaal durf te laten gaan in wat ik wil en geil vind, dat zeggen ze ook tegen me en ze prijzen me erom. Dat geeft een heel goed gevoel.

Voor zover ik het uit de mailtjes kon opmaken waren het allemaal normale alledaagse vrouwen, met een normaal alledaags leven. En zo voel ik mezelf ook. Dus nee, voor mij is er niks mis mee als je geil wordt van de meest wilde ideeën in je hoofd, en ook niet als je het opzoekt om het jezelf werkelijk te laten overkomen.

Uit één reactie wil ik hier citeren:

"...ik vind jouw site geweldig alleen al dat er gelukkig meer vrouwen zijn die gewoon lekker geil zijn en dingen doen die ze willen. We zijn geen sletten maar wel vrouwen die weten wat ze lekker vinden en het ook doen..."

Sletten? Nee, vanuit een negatieve gevoelswaarde zijn we dat zeer zeker niet. Wat ik wel voel is dat het ontzettend lekker is om in de gepaste situaties - in de trots om begeerd te worden - door mijn mannen wel als een onverzadigbaar sletje gezien te worden, en dan met name om de daarbij passende behandelingen te mogen ondergaan. Alle mannen met wie ik wel eens naar bed ga (of geweest ben) weten dat ik het ook met andere mannen doe. Dus ja, in die kring zal ik best wel als een gewillig sletje beschouwd worden. So what? Heerlijk toch, als ze daardoor zo lekker geil op me worden en betere prestaties leveren in bed?

Ik denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat dat beeld ook de reden waarom mijn vriendjes zo graag met me naar bed gaan. Ik vind het geen verloedering, maar juist een verrijking van het leven. Als ik het woord slet van zijn negatieve waarde ontdoe, is het dan eigenlijk niet zo dat we als seksueel bewuste vrouwen eigenlijk juist wél ontzettende sletten zijn? Want zo beschrijft Wikipedia -samengevat - een slet:

"...een persoon met een brede seksuele activiteit die de [gangbare] grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt..."

O, wat ben ik toch een verschrikkelijk neukbaar sletje; onverzadigbaar, gewillig en seksverslaafd... maar - god beware me - alleen voor intimi!

9 opmerkingen:

  1. Hoera, bravo, een club van geile vrouwen!!
    Ik hoop dat nog meer, veel meer vrouwen je belevenissen en jouw oproep lezen! En dat ze dan tot inkeer komen, dat ze geweldig kunnen genieten en dat dan ook gaan doen. Wat zou de wereld dan heerlijk worden. Een paradijs op aarde.
    Ben benieuwd hoe het verder gaat.

    Een dikke kus heb je wel verdiend Son.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bied me alvast aan om op de eerste clubbijeenkomst de drankjes rond te brengen ;-)
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hulde aan de geile vrouwen. Daar zijn er veel te weinig van. Vrouwen die onverzadigbaar en gewillig zijn. Ik heb altijd gedacht dat sletje respectloos is naar een vrouw toe maar dankzij Sonja's artikel kan ik dit woord vanaf vandaag ook gebruiken. Maar dan wel bij onverzadigbare, gewillige en seksverslaafde vrouwen.
    De rest zal het als respectloos ervaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeee leuk lekkerkontje....... lijkt me een opgave.....;-p

    Sonja ik weet dat het van een vriendin van me komt.......het lijkt me leuk om het samen over onze 'hobbie' te kunnen hebben.....

    liefs en kus L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. natuurlijk weet je uit ons mannen van die niet zo subtiele reacties te lokken. je bent dan ook een heerlijk hete vrouw (wel van vlees en bloed en keurig netjes en fatsoenlijk in het dadelijks leven natuurlijk) die de mannelijke (en ik denk ook vrouwelijke) lustgevoelens weet aan te wakkeren.

    maar je hebt ook een lieve, zachte kant. het is niet alleen de lust en de seks, maar ook de warmte, de vriendschap en het welkome gevoel dat je ons bezorgt.
    zo voel ik dat tenminste...

    en al is het contact slechts virtueel, ik ben wel heel echt blij met jou, sonja!

    leuk ook dat je zoveel herkenning in andere vrouwen oproept.
    ik hoop dat ze net zo genieten (op hun eigen manier dan) als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow wat heb jij een heerlijk sexleven ik word opgewonden van je lekkere verhalen zo oprecht als je ze verteld is het haast niet te geloven dat je dit allemaal met je kutje laat doen en ga zoo verder ik lees je verhalen altijd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Adri, het zou zonde zijn om dit niet allemaal met mijn kutje te laten doen, want het geeft me zo'n ontzettend lekker gevoel! Vanuit mijn vagina stroomt dat door heel mijn lichaam. En dat gevoel wordt eerder meer dan minder.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o wow hee!
    dat 't naar de rest van je lichaam
    stroomt, dat herken ik ok!
    vind het ook helemaal geweldig dat jij er zo intens van geniet...
    dan geniet ik lekker stout met je mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey L,

    dat jullie 2 zulke gedachten hebben is al super, ik zou daar dolgraag bij willen zijn als jullie het ook echt eens gaan doen!
    Sonja, ik zit elke keer met volle aandacht jou verhalen te lezen.
    echt super hoor dat jij je belevenissen zo kunt vertellen.
    bij het lezen tis net of zit je der bij

    groetjes bj

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...