dinsdag 23 juni 2009

Wie heeft de leiding tijdens de seks

Ik onderwerp me liever dan dat ik directe macht uitoefen. Ik bedoel niet dat ik gedwongen wil worden tot iets, maar meer in de zin van dat een man zich op me uitleeft op een manier die hij lekker vindt. Het onverwachte, de verrassing maakt het spannend voor me.

En wat me heel erg opwindt is het feit dat een man op die manier laat merken dat hij opgewonden van me raakt, zin in me heeft, me lekker vindt, op me geilt, me wilt bezitten. Daar hangt mee samen dat ik het lekker vind om "geneukt te worden", zonder het gevoel te hebben de ander actief te moeten behagen tijdens het vrijen; ik beperk me liever tot uitdagen om de ander tot een stevige aanval over te laten gaan om vervolgens vol gevoel van lust te ondergaan wat er met me gedaan wordt. Dat geeft een heel trots gevoel. Mijn oerinstinct zegt dan: "Hij vindt me geil dus mijn nageslacht is geborgd."

Niet dat ik passief achterover ga liggen; ik zorg er als een soort vanzelfsprekendheid voor dat hij geil op me blijft, dat hij door blijft gaan en steeds hitsiger op me wordt. Dat hij me niet meer los wil laten en helemaal tot zich neemt. Mijn oergevoel zegt dan: "Kom in me, je moet een kindje bij me verwekken."

Daarom mag een man me nemen zoals hij wilt en zal ik anticiperen op wat hem opwindt. Dat begint al bij de kleding of lingerie die ik draag, mijn houding en gedrag, de explicietheid waarmee ik mijn lichaam voor hem beschikbaar stel en de dingen die ik daarbij zeg en bij hem doe. Dan ontstaat de cirkel van uitdagen, opgeilen, geil gevonden worden en genomen worden. Steeds in kringetjes opnieuw en steeds heftiger. Met de focus op mijn eigen lustbeleving tot aan mijn eigen orgames.

Geen moment denk ik dan aan het behagen van de man. Daar zorgt hij zelf maar voor, hij mag me volledig gebruiken om zijn eigen hoogtepunten te bereiken. Ik probeer hem daarbij zo geil mogelijk op me te maken. Ik kus hem, ik tong met hem, ik pijp hem, ik masturbeer hem, omdat ík het lekker vind en omdat hij dan nog gulziger op me wordt en me nog lekkerder bevredigt. Dat gulzige verlangen naar het bedrijven van seks met mij vervult me van een ontzettende geilheid en trots.

Zo zit dat bij mij. Dat gaat natuurlijk totaal niet bewust allemaal, maar die dingen ontdek ik bij mezelf als ik later terug filosofeer over wat ik voelde en ervoer. Dat achteraf filosoferen doe ik graag omdat ik erg geïnteresseerd ben in de psychologie van de seksualiteit in de context van het Darwinisme. Dit soort stukjes in mijn dagboek helpen me mijn gedachten daaarover te ordenen en daar mogen jullie - lieve "voyeuristen" - allemaal ook van meegenieten, of je het leuk vindt of niet.

14 opmerkingen:

  1. Ik vind het 'leuk' om een voyeur bij jou te zijn. Zeg maar gerust: ik vind het bloedgeil.
    Jij weet bij mij ook oerinstincten naar boven te brengen. En ik kan het niet erg vinden.
    Het lijkt mij fantastisch om met jou cirkels te draaien, door jou opgegeild te worden om JOU te plezieren.
    Maar vertel eens zou je het in het spel van de man ook leuk vinden als hij je 'tijdenlang' plaagt voordat jij helemaal aan je trekken komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het helemaal toppie dat je het zelf zo lekkr vindt.
    worden ij mannen alleen nog maar hitsiger van.

    lijkt wel en oerinstinct dat een man niets liever wil dan diep in een sappig kutje te spuiten.
    maar als ik jou zo hoor, hebben vrouwen ook zo hun oerdriften.

    (volgens mij heb ik een beet je zin. ik voel dat ik een stijve heb en dat ik de vloer aan het berijden ben...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo je oerdriften horen te beschrijven, maar ik vrees toch dat niet alle vrouwen zo'n kijk hebben op sex, spijtig eigenlijk, veel vrouwen zijn meer geremd vind ik, kunnen zich moeilijk overgeven aan hun "oer-instinct", ze schamen zich dan precies ofzo, alsof we niet allemaal onze lusten en verlangens hebben en alsof we niet allemaal is goed willen neuken of geneukt worden.

    xxx
    John

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet het niet hoor, of seks wel geschikt is om op deze manier te analyseren. Als het immers allemaal alleen maar om oerdriften draaide zou iedereen toch min of meer hetzelfde moeten zijn. Voor mijn gevoel zijn persoonlijkheid en in mindere mate opvoeding veel belangrijker. En jij bent gewoon een hele geile persoonlijkheid. En wij hebben geluk dat we daar een beetje van mee mogen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een kanjer ben je toch. De absolute koningin in bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor een man (als ik mij generaliserend mag opstellen ;-) is het gevoel om zijn pik uiteindelijk in een kutje te steken naast het klaarkomen het meest gelukzalige moment wat je kunt overkomen.
    Daarom moet je dat moment soms zo lang mogelijk uitstellen. Als een vrouw inmiddels botergeil haar benen uitdagend spreid en eigenlijk zegt: "kom maar, neem me maar" en je je pik door haar lippen laat glijden en vervolgens in haar grotje te verdwijnen, zo warm en nat. Dat is hemels !!
    Misschien sluit dat een beetje bij je aan maar dan van de mannelijke kant bezien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is plat gezegd, hotbeast. Maar het sluit wel bij me aan ;-)

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. maar voelt het voor jou als vrouw zijnde ook zo lekker, om een man in je te voelen stoten en klaarkomen, sonja?
    of zeg ik nou iets geks?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat dacht je, geilejongen2...!!!

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. da's duidelijke taal, sonja!
    houden wij mannen wel van...

    je weet 'm bij mij wel omhoog te krijgen zeg!
    subtiele en originele bewoordingen schieten me niet echt te binnen.
    je bent kei lekker!
    heb zin om me ff te laten gaan.
    oooohhh sonja....
    xxxxxxxxx lik lik stoot stoot...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sorry als mijn uitdrukking platter overkwam als bedoelt, maar ja soms voel je het zelfs bijna als je opschrijft en krijg je vanzelf de kriebels.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En Son vertel eens, vind jij het lekker als een man zo ver met leiding nemen gaat dat hij met zijn spel je geilheid alleen maar aanwakkert en het hoogtepunt bij jou tot oneindig lang uitstelt zonder dat jij daar wat aan kan doen?
    (Ik denk dat ik het antwoord al weet;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi geschreven! Je hebt gelijk, Sonja, we worden soms meer door de natuur bepaald dat we (willen) denken. Ik vind het best een opwindende gedachte dat je dan eingelijk graag een kindje wil. Het hangt misschien samen met dat moeders met kleine kinderen vaak ontzettend sexy en begeerlijk zijn want ze zijn in feite dan het vruchtbaarst. Lekker filmpje trouwens, dat toppertje van je. x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sonja het is het Darwinjaar. Wat jij eigenlijk beschrijft is een stukje evolutie. Wij zijn er op gericht om ons voort te planten en daarbij heeft de natuur ons rituelen gegeven die ons de voortplantingsdaad aantrekkelijk maken. Stel je voor dat seks niet leuk was, dan bestonden we als soort niet meer.
    Leuk hoe jij je primaire driften probeert te verklaren. Onbewust in het inderdaad zo als die man soepel en wild tegelijk - ook dat is de natuur- in jouw stoot alles er op gericht is om dat ene zaadje van die miljoenen zaadjes de race naar jouw eitje te laten winnen. Doordat wij kunnen denken werkt het bij ons mensen anders dan bij dieren. Wij maken afwegingen en duizenden gedachten schieten door ons hoofd die ons afleiden. De ultieme seks voor mij was dat ik met mijn duifje helemaal en volledig door onze drift geleid werden,een wild spel waarin ik leidde en zij lijdzaam genietend overweldigd werd door de paringsdaad die er op gericht was mijn zaad diep in haar te spuiten. Dat zijn de momenten om te koesteren omdat we dan het dichtste bij de natuur staan en los zijn gekomen van onze gedachten die ons afleiden en een eenheid vormen. Zo wordt ook jij 'het ontvangende vrouwtjesdier' in perfecte eenheid met het jou overweldigende mannetje. Maar dit alles bij ons mensen natuurlijk van een tot de verbeelding sprekend paringsritueel, waarin jij het mannetje eerst naar binnen lokt.Vogels hebben daar hun veren voor, jij doet het met subtiliteit, lingerie,geile woordjes, zwoele toespelingen, gebaartjes.
    Wie de leiding heeft? De natuur en onze sluimerende oerdriften.
    Overigens vind ik dat er altijd maar een de baas in bed kan zijn. dat bedoel ik niet macho, want dat kan ook een vrouw zijn, maar het is leiden en genomen worden. Goede seks daar praat je niet over, dat onderga je. Dan is wie de leiding heeft een volstrekt niet relevante vraag. Jij hebt jouw oerdriften niet laten beteugelen door teveel gedenk Sonja. Het is leuk om te lezen hoe je reflecteert. Twijfel niet, sociale conventies van wat wel of niet zou horen, zijn uitvindingen van het denken. De natuur maakt jou een sletje ver weg van waardeoordelen. Luister dus naar de stem van je kut en speel je spelletjes om het mannetje naar binnen te lokken. Dat levert goede seks op en leuke verhalen die ik graag lees

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...