vrijdag 12 juni 2009

At your service, sir

Waarom vind ik dit filmpje gepast voor mijn dagboek?

Op de eerste plaats vanwege de herkenning. Peter vindt het uiterst aangenaam als ik dergelijke masturbatiehandelingen bij hem verricht. De scene in het clipje is vergelijkbaar met wat hier thuis ook zo af en toe gebeurt; Peter staat voor me terwijl ik zittend op de bank zijn penis en scrotum kneed en masseer en zijn eikel zachtjes "plaag". Enig verschil is dat ik het niet alleen met mijn handen doe, maar ook mijn tong erbij gebruik. Het is heerlijk om te ervaren hoe die flinke vent van me helemaal onder mijn handen smelt. Daar komt bij dat zijn zak met balletjes en zijn warme stijve zo heerlijk geil in mijn handen aanvoelen. En dat gevoel borrelt ook op als ik naar dit filmpje kijk.

Op de tweede plaats omdat het een verlangen bij me oproept. Ik zou John ook keer een dergelijke behandeling willen geven om te zien of zijn stoere gedrag bezwijkt onder mijn handen. En dan mogen Els en Peter er als getuigen bij toekijken. Dat zou ik ontzettend geil vinden, hoe ik voor de ogen van Els haar vent zit te masturberen tot hij kreunend begint te spuiten. En dan mag ze daarbij best Peter zijn handje even vasthouden.

Op de derde plaats vanwege de elegantie en eenvoud van het filmpje. Ik kan er geboeid naar kijken. Het is een geƫrecteerd geslacht om van te smullen. En de dame oefent qua uiterlijk ook een zekere aantrekkingskracht op me uit.

Daarom dus dit filmpje in mijn dagboek.



[Klik op de afbeelding]


10 opmerkingen:

  1. Nou Son, zo zou ik ook wel voor je smelten hoor. Ze heeft idd wel een geil 'bekkie'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik vind Sonja haar methode toch superieur, ik miste wel wat tongactie in dit filmpje :p maar god, dat wilt natuurlijk niet zeggen dat ik dit ook niet enorm geil vond.

    John.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. By the way, dacht ik eigenlijk dat je een eigengemaakt filmpje liet zien. Helaas, maar misschien komt dat nog eens Son? Kun je ons/mij ook eens laten genieten van live-beelden van jou? Misschien onherkenbaar in een masturbatiescene waarop we je ook eens kunnen horen? Mmmmm als ik daar aan denk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heb er zelf ook een keiharde leuter van gekregen.
    en dat terwijl ik vanmiddag al heftig was klaargekomen.

    kan die peter van jou ook zo klaarkomen, zoals in dit filmpje, sonja?
    en ligt het nou aan mij dat ik zo geil ben vandaag of heb je zelf ook wel een heel klein beetje zin?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg lekker sonja... !! en ik denk dat jij het idd nog beter doet....
    kun je dat (bij mij.. ;-) ) bevestigen??? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo m_kleinhartje,

    Of ik het beter doe? Lief dat je dat denkt, maar dat moeten de mannen die ik allemaal wel eens heb afgetrokken maar beoordelen.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar die zijn niet op deze site aanwezig of ze weten niet dat jij Sonja bent.
    Dus we zullen het nooit weten?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie trouwens dat je pas geleden hebt gereageerd. Is het misschien mogelijk om op je site te laten zien dat je aanwezig bent?
    Lijkt me wel spannend om te weten.

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry, die l was ik (was iets te snel met mijn muis).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tja, ik leef ook nog in de veronderstelling dat een man dat het lekkerste zelf kan doen. Maar wie weet of ik er na een be'hand'eling door Sonja wel anders over denk ;-)
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...