donderdag 14 mei 2009

Contacten op Internet

Ach ja, contacten op Internet. Ik heb een paar leuke mailcontacten, niet veel. Met een man wissel ik af en toe linkjes van filmpjes uit, we hebben een beetje dezelfde smaak. Een andere man kan heerlijk uit zijn woorden komen, wat mij ontzettend opwindt. In het verleden mailde ik ook met een paar vrouwen, maar dat is wat verwaterd. En sinds mijn oproep aan vrouwen mail ik met twee dames. Met een dame (A) af en toe en met met een andere (L) de laatste dagen wat intensiever, erg leuk. Maar ik vind het niet gepast om daar hier op in te gaan, en dat doe ik dus ook niet. Net zo min als dat Peter en ik elkaars mailtjes lezen. Dat doen we dus gewoon principieel niet, want we hebben naast ons gezamenlijke leven ook ieder een eigen privéleven (mijn dagboek is daar een voorbeeld van).

Met Peter heb ik het wel eens over mail- en chatcontact. Chatten doet mij niet zoveel, maar mailen vind ik wel spannend. Je kunt beter nadenken over je bewoordingen en het is altijd weer spannend of er iets in je mailbox is binnengekomen. Peter probeert af en toe wel eens iets op msn op te bouwen, maar tot nu toe heeft hij nog geen "geil delletje" ontdekt die met hem ondeugend wil doen voor de cam, zoals hij het zegt. Ik zeg hem dan dat hij mij toch heeft, maar het gaat hem vooral om de uitdaging een vrouw zover te krijgen dat ze haar shirtje omhoog tilt voor hem. De mannelijke jachtzin zal dat wel zijn. Misschien ligt het vrouwen in het algemeen wel niet zo om voor de cam te gaan zitten, mij althans niet; ik heb niet eens een webcam meer.

Klopt dat dames? Zien jullie dat cammen ook niet zo zitten of zijn er onder jullie die wel erotisch cammen? Meldt je dan bij me aan voor Peter zou ik zeggen, hij is echt een "geile" man. Hoe ik hem subtiel mailadresjes kan toespelen zonder dat hij het ontdekt van mijn dagboek weet ik niet. Trouwens, ik bedenk me nu dat hij dan gaat chatten met meiden die wél mijn dagboek kennen en zijn (hoofd)rol daarin. Dat zou wel eens een keer helemaal mis kunnen gaan met mijn privégeheimpje. Dus stuur bij nader inzien maar geen mailadressen naar me, te "gevaarlijk".

En mannen? Nu ik het zo aan de vrouwen vraag, hoe zit dat bij jullie? Hebben jullie meer geluk dan Peter? En leg me dan eens uit wat jullie daar nou eigenlijk aan vinden, aan dat cammen? Gaan jullie dan je stijve pikkie laten zien als een meid haar tietjes laat zien? Hihi, ik zie het al voor me. Eigenlijk klopt het niet helemaal als mannen veel cam-contact zouden hebben en de meeste vrouwen er niets om geven. Want dan zouden er veel meer mannen dan vrouwen achter de cam zitten en dus zouden er per vrouw meerdere mannen moeten zijn. Dat kan alleen maar als de vrouwen die het doen hééééél erg polygaam zijn (hoor mij nou).

En nu we het toch even over stijve pikkies hadden, krijgen jullie van dit plaatje hieronder een stijve? Jawel toch zeker? Kijk maar eens goed naar die harde tepeltjes van me, en laat de hormoontjes er maar lekker van gaan dansen. Geile fantasie hoor, dat er in het hele land penissen door mijn tietjes omhoog gaan komen, zodra ik hier op mijn scherm op "publiceren" klik. Is dat misschien te vergelijken met de kick van het cammen?


Mijn blote tietjes...

20 opmerkingen:

  1. Hey Sonja,

    Bij het lezen van je verhaal begon er bij mij al iets te groeien, en bij het zien van de foto werd de volle oorlogssterkte wel zo'n beetje bereikt ;-) Dus de cliché's zijn op deze man wel van toepassing.

    Ik heb enkele jaren terug wel regelmatig gecamd via sites als solomio, flirthuis en jmeeting. Daar zijn de vrouwen inderdaad ruimschoots in de minderheid, maar ze zijn er wel!

    Via msn heb ik tweemaal het genoegen mogen smaken een vrouw min of meer uit de kleren te krijgen voor de cam, maar dat was pas na landurig spannend e-mailverkeer.

    Als ik zelf cam (vroeger deed ik dat regelmatig, nu nog maar zelden) ga ik in principe voor gekleed, maar bij een leuke chat ben ik best over te halen wat meer te laten zien.
    Kusssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zijn dat harde tepeltjes, of vergis ik me nou? sorry dat ik zo heet van je word, sonja.
    ik krijg idd een stijve van jou. van je heerlijke tietjes, maar ook van jouw opwindende woorden. wel knap dat je het nog droog weet te houden... ;-) hihi

    @lekkerkontje: als ik op je naam klik, krijg ik "profiel niet beschikbaar".
    en als ik via m'n sexlog op je link klik, krijg ik "blog is verwijderd". heb je alles eraf gegooid?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was een spannende werkdag vandaag Sonja. Je weet wel wat ik bedoel denk ik.
    Ik word bloedje geil van je verhalen, je foto's en nog veel meer.
    Ik hoop dat je nog lang en veel blijft schrijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm wat een heerlijk harde knoppen heb je Son. Als ik daar naar kijk en er verder over fantaseer dan groeit er wel wat bij mij. En dan heb ik ook wel zin om heerlijk klaar te komen. Wie weet ga ik dat nog wel 'even' doen.

    Nog even over het chatten en cammen. Als je aan het chatten bent dan kan dat bijzonder geil zijn. Je zit elkaar heerlijk op te hitsen. Je kan mekaar vertellen wat aan het doen bent. Meestal zal dit een vorm van fantaseren zijn. Het zal niet echt gebeuren. Je kunt het iig niet controleren (maar fantaseren is ook geil).
    Als je camt dan zie je direct dat het wel echt is. Je krijgt respons op je vragen. Ik kan mij voorstellen dat dat bijzonder geil is. Dat je een (wild)vreemde vrouw zo geil kan krijgen dat ze van alles laat zien.

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een aanlokkelijke tepels...
    Jippiedepieppie !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ikzelf heb ook een paar opwindende contacten via de mail (en 1tje via de msn die me dusdanig weet op te winden dat ik altijd horny word als hij en ik aan het chatten zijn) (en dat komt niet vaak voor dat iemand dat kan), dat soort contacten zijn ook belangrijk voor me maar cammen zal ik nooit of te nimmer doen.
    Voor mij voegt het niets toe, en om een rukkende kerel te zien aan de andere kant dat is voor mij echt een dooddoener (lees droogdoener), ik kan daar echt niet opgewonden van raken.
    P. daarentegen weet me met zijn korte geile berichtjes (en af en toe een chat) wel degelijk lekker op te winden, met hem kan ik me dan ook zalig laten gaan.
    X O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je weet je hete "toppertjes van het moment" wel te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aan Opgewonden Vrouw,

    Ik snap heel goed wat je zegt. Voor mij hoeft het ook niet zo. Aan de andere kant kan ik me voor een man weer wel voorstellen dat hij graag ziet hoe hij een dame uit de kleren kan praten; in die termen praat Peter daarover.

    Misschien is het iets voor je om juist wel jezelf te tonen en niet de cam van je chatpartner in te schakelen.

    Zo zouden de chats nog opwindender kunnen worden, zonder dat je geconfronteerd wordt met rukkende kerels.

    Enne, P is toch niet MIJN P(eter)? ;-)

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Sonja, nee hoor, MIJN P heet geen Peter (en als ik een cam zou hebben) (die ik niet heb) dan nog zou ik hem niet inschakelen, omdat ik mij dan niet vrij genoeg voel om eventueel wel (of niet) mijzelf echt te laten gaan.
    X O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @alle meelezende vrouwen:
    Ik vind het heel opwindend en geil om een vrouw met haarzelf bezig te zien. Voor mijn gevoel vinden vrouwen iha een rukkende kerel niet zo opwindend (of heb ik het mis?). Volgens mij heeft dat heel veel te maken met het etiket dat een rukkende man krijgt opgeplakt: "ouwe rukker". Maar misschien zit ik er helemaal naast, dames?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @liefhebber: tja, ik weet eigenlijk niet of sonja iets tegen rukkende mannen op de cam heeft.

    nou heb ik helaas/gelukkig voor jou geen cam hoor, sonja! haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sonja, misschien moet je je gewoon eens registreren op www.jmeeting.com en er eens rustig rondkijken. Aangezien jij er op kickt dat mensen opgewonden worden van jouw stukjes en foto's lijkt cammen via een dergelijke site me juist wel iets voor jou. Je kan de reacties dan ter plekke ontvangen, niet alleen in spuitende pikken maar ook in geile chats.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk om al jullie meningen en tips te lezen. En helemaal die lekkere complimentjes over mijn tietjes met m'n harde tepeltjes.

    Zijn harde tepels zo opwindend voor een man? Heb ik mezelf nooit echt gerealiseerd. Ik heb er wel meer fotootjes van, die ik kan bewerken en publiceren.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. vind jij harde tepeltjes niet opwindend om te zien, sonja?
    ik hou niet alleen maar van kleine borsten hoor, maar ik moet toegeven dat je m'n lustgevoelens enorm aanwakkert met je strakke tietjes en harde tepeltjes.

    alleen maar publicderen als je het zelf wilt hoor!

    xxxxxxxx hete likjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met van die grote harde knoppen kun je natuurlijk wel heerlijk spelen. Vooral als ze lekker gevoelig zijn en heerlijke reacties opwekken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal eens met "liefhebber".
    En actie is dan weer reactie; die steeds harder wordende tepels en kronkelingen resulteren weer in een keiharde paal.
    mmmm zie me al zitten daarna op zijn hondjes en handen aan tepels en clitoris....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik krijg voor een stijve van jouw opwindende verhalen. Die zijn geiler dan de eerste de beste camsessie. Maar de gedachte aan jouw harde tepels brengt ook wel wat teweeg in mijn broek. Dan stel ik mij voor dat ik er zachtjes in knijp en mijn nagel indruk terwijl jij mijn pik berijdt.
    Heerlijk hoe jij onbeschaamd en eerlijk steeds verder en verder gaat, met je opwindende en stoute vertellingen. Mijn natste droom zou dan zijn dat ik op een dag een nieuw blog van je lees en denk: verrek dat ben ik ;-)
    Mooie borsten heb je trouwens. Zeer beschaafd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die zullen trouwens lekker door een bloesje heen priemen (zonder bh uiteraard). Dat moet een heerlijk gezicht zijn. Heb je daar misschien een foto van?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sonja,
    Verhalen, mail en chatten winden mij veel meer op dan cam. Toen ik ontdekte hoe geile gesprekken via msn was, schrok ik ervan. Ik werd er echt mega opgewonden van. Maar na een tijdje wordt het saai, en weet je nu wel dat die geile man aan het rukken is en over je fantaseerd. Toch vind ik dat iedereen het wel moet proberen ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...