maandag 4 mei 2009

Oproep aan de vrouwen

Ik krijg vaak opgewonden reacties op mijn dagboek. Dat vind ik heel leuk, want dat betekent dat ik echt word "begluurd". Dat geeft me een heel apart gevoel van spanning en opwinding. Dat zit in me, en daarom heb ik er ook voor gekozen om mijn dagboek niet in een afgesloten bureaulaatje te bewaren, maar op Internet te zetten in de vorm van een weblog. Ik vind het heerlijk om te weten dat wild vreemde mensen mijn intiemste details kennen. Als ik in een drukke winkelstraat een hoop mensen zie lopen denk ik vaak "zou iemand van hen een lezer zijn die alles van mijn seksuele leven weet?" En dat geeft me een kick. Iedereen mag me voor gek verklaren dat ik zo ben, maar ik word daar echt geil van.

Wat me in de reacties opvalt is dat het meestal mannen zijn die reageren. Ik weet dat ik veel meer lezers heb dan dat er mensen reageren. Maar ik vraag me af of er ook vrouwen zijn die mijn dagboek volgen. Met enkelen heb ik wel eens mailtjes uitgewisseld (B en L, jullie weten wie ik bedoel). Onlangs reageerden Stella en Thamara en regelmatig ook "Opgewonden vrouw" (heel leuk, meiden!).

Maar is het nou zo dat de meeste reacties van mannen komen omdat die meer behoefte hebben om te reageren dan vrouwen, of zijn er nauwelijks vrouwen die meelezen?

Ik zou een brutale oproep willen doen aan de vrouwen die wel eens in mijn dagboek lezen. Stuur eens een reactie, vertel eens wat je ervan vindt, wat het je doet, hoe je zelf naar de wereld kijkt. Dat kan anoniem in mijn dagboek of dmv een persoonlijk mailtje. Ik ben zo benieuwd naar jullie. Waarom? Ik weet het niet, misschien zoek ik een stuk herkenning bij geslachtsgenoten, of misschien is het ook maar gewoon nieuwsgierigheid. Ik denk een combinatie van beide, maar ik merk wel dat het me positief raakt als ik soms ook een reactie of een mailtje van een vrouw aantref.

Maar, mannen, van jullie reacties geniet ik ook hoor. Ik kan het altijd erg waarderen als iemand laat weten dat hij (of zij) mijn dagboek leest. Dat bevestigt mijn beeld dat ik door velen begluurd word in mijn seksuele doen en laten, en dat voelt mateloos spannend, alsof ik letterlijk de hele wereld op de intiemste momenten tussen mijn benen laat kijken; ik krijg daar een warm gevoel bij en allerlei lichamelijke vlindertjes, je mag het raar vinden of niet, maar zo werkt dat bij mij.

6 opmerkingen:

  1. Ik heb op mijn logje(s) ook veel meelezers en weinig reageerders, maar wat ik wel weet is dat ik -net als jij ook wel eens denk- goh, je zou mijn logjes eens gelezen kunnen hebben en daar ook geil van geworden zijn, want dat mensen er geil van worden dat weet ik wel.
    Ik schaam me niet om te zeggen dat ik er ook geil van word, ik ben een sensuele vrouw die erg van seks geniet.
    Jouw belevenissen beschrijf je zo lekker echt, je kunt er uit halen dat jij er ook zo van geniet, en dat is erg opwindend om te lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, Opgewonden Vrouw, leuk om deze reactie van je te krijgen. Ik voel een bepaalde verwantschap: een sensuele vrouw die erg van seks geniet. Dank je voor je lieve complimentjes over mijn dagboek.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het kan zijn dat ik ooit een paar keer kom kijken zonder te reageren. en de teller loopt dan gewoon door, hihi...

    maar jullie hebben gelijk, er zijn meer lezers dan reageerders. en vaak zijn het ook dezelfde die wat laten weten. hoewel er soms ook wel een nieuw iemand reageert. en dat is dan ook wel weer leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je weet dat ik afentoe meelees en het wind me gewoon op. Ik doe er verder niets mee.
    Het valt mij ook altijd op dat vrouwen in de minderheid zijn die zulke dingen willen lezen.
    Maar goed,ik lees in elk geval wel en graag ;))

    Thamara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thamara,

    Ik weet inderdaad dat je meeleest. Ik vind het heel leuk dat je reageert op mijn oproepje. Het doet me toch wel iets om te horen dat er ook vrouwen zijn die graag bij me naar binnen gluren.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat er gewoon veel meer mannen surfen op sekssites met zoektermen als "zonder slipje" etc. Ik geniet in ieder geval heel erg van je dagboek.
    Kussss

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...