woensdag 29 april 2009

Nog steeds lekker nageilend

OEF! Ik ben nog steeds min of meer in de mood van anderhalve week geleden. Peter en ik hebben er veel over gesproken en ook hij houdt me wel erg goed in de stemming moet ik zeggen. Hij neukt me goed en precies op de juiste momenten. Ik vind het heerlijk om mijn lichaam in een roes aan hem over te leveren en hem zichzelf op me te laten uitleven. Want ook bij hem zit de geilheid van ons avondje met John en Els er nog goed in. Alle gaatjes mag hij vullen van me wat in de praktijk neerkomt op mijn vagina en mijn mond. (Het kontjeneuken zat er afgelopen week niet in).

Hij heeft me in geuren en kleuren verteld hoe hij het ervaren heeft dat ik met mijn handen aan zijn vitale delen zat te wriemelen terwijl hij gemeenschap had met Els. Ik zal zijn woorden hier niet herhalen, maar "dirty" was het wel. De herinnering aan het feit dat hij - in zijn ogen - min of meer seks heeft gehad met twee vrouwen tegelijk maakt hem nog steeds zo wild als een beest. Misschien moeten Els en ik hem de volgende keer maar eens heel expliciet samen gaan verwennen. Hoe weet ik nog niet precies, maar laat hem maar lekker tussen ons in komen liggen. Dan moet John zich maar even behelpen, totdat hij zelf aan de beurt is.

Kortom, voor Peter was het net zo'n groot succes als voor mij. En Els heeft me later nog gebeld om ons te bedanken voor de heerlijke avond. Zij heeft dus ook genoten van die lekkere vent van me. Natuurlijk moest ik mijn ego even strelen door te vragen wat John ervan vond terwijl ik het type antwoord wel kon raden: hij raakt niet uitgesproken over wat voor geil ding ik wel niet ben, dat ik zo ongegeneerd handtastelijk aan de intieme delen van een vrijend stelletje zat. Lekker hoor Els, om te horen dat je man dat van me vindt. En hij heeft nog gelijk ook. Ik wil niks liever dan dat hij weet hoe geil ik kan zijn en dat hij daar vreselijk opgewonden van raakt. Die heerlijke vent, die geschapen is om tien keer per dag mee het bed in te duiken. Ja, Els, die man van je is een lekker stuk, en wat hij in zijn broek heeft ook. Kom maar op met hem, ik zal hem nooit een neukpartijtje met me weigeren. Dat zeg ik natuurlijk allemaal niet tegen Els. Maar ik denk dat ze dat intussen wel weet van me. Net zo goed als ik het vermoeden heb dat zij zo over Peter denkt.

Nu maar fijn mijn bed in om me morgenochtend wakker te laten kussen door Peter. Hij heeft een sleutel en komt morgen al vroeg hierheen. En reken maar dat ik mijn benen voor hem zal spreiden. Hij komt er niet onderuit om even heerlijk diep in me te komen. Ik sta pas op als ik mijn orgasme van hem gehad heb, of twee, of drie, als ie dat maar weet!

6 opmerkingen:

  1. 'a good fuck a day, keeps the docter away.' meer mensen zouden zoals jij moeten leven en de dag zo beginnen. We zouden niet meer praten over het fileprobleem of fluitend in de trein en bus zitten.
    je blijft inspireren sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig om te lezen hoe jij je seksualiteit beleeft. Zo vrij en zo open. Ga vooral zo door, meid. Enne, hoe is je ochtend verlopen?

    Groetjes Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Sonja, waarom schrijf je niet gewoon zoals je denkt? Ik kan mij niet voorstellen dat als John of Peter jou neukt, dat je dan denkt dat het zo lekker is hoe die penis in jouw vagina heen en weer schuift. Toch? Die heerlijke pik glijdt dan hard in en uit jouw kutje. En zo denk jij dan toch ook? Ik geloof niet dat jij je in hoeft te houden voor jouw lezers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sorry dat ik ff niet veel woorden kan vinden, maar wow......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze leuke weblog was het waard om te vermelden op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. C.0, wat lief van je. Ik ga zodra ik gelegenheid heb jouw site eens rustig zitten bekijken.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...