woensdag 15 april 2009

Vrijdagavond naar John en Els

Jippie, de afspraak staat. Vrijdagavond gaan Peter en ik naar John en Els. Niet zomaar op de koffie, maar bewust afgesproken om te swingen!

Hoe komt dat zo? Gisteren even met Els gesproken en koffie gedronken. Mijn verlangen uitgesproken naar weer eens een erotisch avondje met zijn vieren. Ik bracht het naar voor op het moment dat we wat zaten te roddelen met elkaar over Peter en John. Steeds tussen de regels door beluister ik bij haar het verlangen om iets met Peter te hebben. Misschien wel ingegeven door mijn subtiele verlangen naar haar en naar John.

Enfin, hoe dan ook, op enig moment zei ik dat ik het wel leuk zou vinden om weer eens met zijn viertjes af te spreken voor een erotisch avondje. Zoals altijd bij zo'n onderwerp begint ze dan te blozen, maar ook te glunderen. Ze zou het even met John overleggen en ik met Peter. Peter kon - zoals ik al vermoedde - geen dag meer wachten nadat hij van dit voorstel hoorde. En Els zei dat John al even enthousiast reageerde.

Vrijdagavond dus bij hun thuis. Eerlijk gezegd kan ik eigenlijk zelf ook geen dag meer wachten. Mijn hoofd zit er helemaal vol van.

6 opmerkingen:

  1. hoi Sonja,

    heel veel sexplezier en geniet van elkaar vrijdagavond.....

    Groet L

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dan wens ik je sterkte voor de komende twee dagen en natuurlijk heel veel plezier op vrijdagavond. Ik kijk nu al uit naar het verslag ;-)
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toppie!
    ik wens jullie heel veel geil plezier met z'n viertjes.
    geniet er maar lekker van...
    xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend hoor, veel plezier!!
    Ik neem aan dat we snel je opwindend verslag over deze opwindende avond kunnen lezen
    O.V.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...