zaterdag 11 april 2009

Nieuwe spulletjes

Vanmorgen even naar de HEMA geweest om een paar nieuwe hold-ups te kopen. Die dingen kosten niks en het maakt Peter compleet wild als ik ze draag. Zo simpel is de wereld. Gelijk ook een paar strings, twee nachttopjes en twee dunne behaatjes aangeschaft en Sonja is weer helemaal low-budget in de nieuwe lingerie gestoken.

Een rokje naar mijn smaak kon ik niet vinden. Wat ik zocht: Strak of wijd, maar kort. Alleen voor in huis. Ik bedoel dus een rokje om mijn hold-ups tot hun recht te laten komen als ik hier met Peter ben. Of met een andere man die ik graag geil op me wil maken. Zoals John bijvoorbeeld, of Jan en Erik mijn overspelige vriendjes van vroeger waar ik al eerder over heb geschreven en met wie ik al veel te lang niet meer heb gevreeën. Wat is het toch altijd heerlijk met die twee. Vroeger al, in mijn studententijd, konden ze me zo heerlijk gretig neuken. Ze waren altijd welkom bij me, juist vanwege die heerlijke gulzigheid naar mij en dat wisten ze (gelukkig) drommels goed. En nu, als ik ze af en toe ontmoet, is dat nog steeds niet anders. Zoek maar eens op "Jan", "Erik" of "studententijd" in het zoekveldje bovenaan mijn weblog, dan vind je wat ik eerder heb geschreven.

Tja, wat een dun behaatje en een paar hold-ups van de HEMA met een kort rokje al niet kunnen bijdragen aan de opwarming van mijn vriendjes. En ik moet zeggen, dat ik zelf ook altijd erg warm kan worden van een dame die haar benen op een dergelijke wijze verpakt. Dan komt mijn lesbische kant weer naar boven. En al schrijvende nu brengt dat mijn gedachten op Gerda. Hoe lang is het al weer niet geleden met haar, ruim een jaar zie ik in mijn dagboek. Zij is iemand die me door haar elegante verschijning in vervoering kan brengen, vooral als ze een rokje draagt dat me een groots uitzicht gunt op haar heerlijke lange benen. Het water loopt me weer in de mond bij die gedachte (om maar even niet te zeggen waar de kliertjes nog meer op gang komen als ik aan de heerlijke intimiteiten met haar denk). Iedere man die haar ziet zal waarschijnlijk denken "wat een geil wijf", en die platvloerse woorden komen ook in mijn hoofd op als ik aan haar denk of als ik haar zie. En toch ook zie ik haar als een fatsoenlijke elegante vrouw met wie je lief en leed kunt delen. Ook haar ken ik uit mijn studententijd, we vreeën vaak met elkaar en we genoten van de regelmatige seksuele uitspattingen met de drie jongens die we daar samen speciaal voor hadden uitgekozen.

Enfin, weer genoeg gemijmerd voor vandaag. De was in de wasmachine nu en dan alweer een beetje beginnen met kleding uitzoeken en persoonlijke verzorging voor het etentje buiten de deur met Peter straks om zes uur. Misschien daarna nog ergens iets gaan drinken en dan thuis mezelf weer heerlijk door hem laten berijden. Wat een zalige vent toch dat hij steeds weer zo geil op me kan zijn. En ik zal het niet laten om er alles aan te doen om dat tot het uiterste bij hem te stimuleren. Laat dat maar aan Sonja over...

6 opmerkingen:

  1. oeja, sonja! jij weet de mannen wel gek te krijgen.
    ik raak kei opgewonden als ik jouw stukjes lees.

    hoop dat je lekker geil mag genieten deze paasdagen...

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De heerlijke suggestie van wat er staat te gebeuren maakt je stukjes zo lekker om te lezen Sonja. mijn liefje en ik genieten er altijd met volle teugen van en het inspireert ons om jou als geestverwante te volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geil wijf ben jij! ;-) Niet om platvloers te zijn, maar de manier waarop je alles omschrijft...hmm, ik heb gewoon een heerlijk beeld van je in m'n hoofd.
    En kouzen en high heels maken me ook gek...heerlijk!

    X

    PS Vind je het goed als ik je link?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk mag je me linken. Heel lief van je.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe voelt het voor jou, sonja?
    dat naast je geile neukers en bewonderaars in de echte wereld ook jouw virtuele bewonderaars zo heet op jou zijn?

    en beginnen bij jou ook de hormoontjes een beetje te werken met dit warme weer?

    ben me heerlijk aan het trekken. omdat je zo'n fantastische vrouw bent. een keurig nette dame, maar ondertussen...

    ooooooooohhhhhh sonja mmmmmmmmm......

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...