vrijdag 17 april 2009

Minder dan 7 uurtjes nog

Nog een paar uurtjes, dan is het zover. Wat voel ik me geil.

Ik heb vandaag vrij genomen om me helemaal te gaan richten op vanavond. Even wat boodschapjes gedaan, nieuw geurtje gekocht, wat make-up spulletjes nog. Straks even in de kast rommelen om wat mooie voor de situatie gepaste kleertjes uit te zoeken. Nieuw rokje heb ik nog niet, maar ik heb nog genoeg hangen.

Vanmiddag ga ik mezelf helemaal verzorgen. Alles superglad scheren met baby-olie. Ik wil een mooi glimmend kutje kunnen laten zien vanavond (wat heerlijk om daar zo over te kunnen denken en te weten dat ik straks de verlangende blik van twee mannen en een vrouw op mijn vagina gericht heb staan). Jeetje, ik voel me echt supergeil.

Peter komt iets na vijven bij mij eten en zich verzorgen. Om half 8 zitten we bij John en Els. Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan verlopen. Het is eigenlijk voor het eerst dat we echt zo expliciet voor een erotische avond hebben afgesproken. We weten inmiddels hoe de verhoudingen liggen en dat we vrij zijn elkaars partner te beminnen tot en met de penetratie. Het seksueel verlangen naar elkaars partner slaat ook iedere vorm van jaloezie dood. Ikzelf heb daar van nature niet zo'n last van, maar ik bespeur het ook niet bij de anderen. We kunnen gewoon doen en toelaten waar we zin in hebben, zonder enige remming. Het is nog maar amper 6 uurtjes, maar het voelt alsof het nog een eeuwigheid duurt. Wat moet ik al die tijd met mijn geilheid. Ik móet zo meteen even masturberen, want ik houd het echt niet zolang vol.



Op dit plaatje, gemaakt van een ordinaire foto die door Peter is genomen (ieder zijn hobby), is het mijn eigen vinger. Maar vanavond zal dat de vinger van John zijn... (jippie!!)

6 opmerkingen:

  1. Oeiii, jouw voorpret laat mij ook al niet onberoerd ;-)
    Kusssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idem hier. Goed voorbeeld doet goed volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja, als het verlangen zo hoog oploopt, ben ik wel bereid een geheel verzorgd voorprogramma te verzorgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben heel benieuwd hoe het geweest is. maar de geile voorpret van jou maakt al dat het al aardig in m'n broek begint te knellen...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wacht met spanning op je verslag van je wellustige avontuur en je heerlijke schrijfstijl. Erotiek met klasee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ordinair kan ook mooi en lekker zijn. Bij jou gaan uiteindelijk ook alle remmen los zodanig dat je je er bijna voor schaamt.
    Sensuele foto's die wat verhullen zijn geil, maar jouw heerlijke lipjes zo te kunnen zien is ook fantastisch. Laat staan om jou met jezelf bezig te zien. Je gunt ons al veel, maar zulke foto's kunnen mij ook heerlijk opwinden hoor.
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...