woensdag 1 april 2009

Lieve John...

Lieve John,

Je weet inmiddels dat ik geil op je ben. Ik weet dat jij ook op mij geilt. We hebben een paar keer al seks met elkaar gehad. Ik geniet van je, en volgens mij geniet jij ook van mij. Onze partners, Els en Peter, weten ervan. En wij weten ook dat zij het met elkaar hebben gedaan. Peter en ik hebben een open relatie, we staan elkaar toe om avontuurtjes met anderen te hebben. Bij jullie was dat niet zo'n vanzelfsprekendheid. Ik verdenk je er van dat je Peter en Els toestaat met elkaar te vrijen om daarmee een rechtvaardiging te hebben om met mij te kunnen vrijen. Dat voelt goed.

We hebben met elkaar onze partners geruild en in elkaars aanwezigheid intimiteit met elkanders partner gedeeld. Je hebt me ten overstaan van jouw vrouw en mijn vaste vriend gepenetreerd, terwijl jouw vrouw zich liet verwennen door mijn vriend, en hij door haar. Ik vond het opwindend en we hebben alle vier ontzettend genoten van die vrijheid en die erotische geilheid op elkaar.

Ik heb ook je vrouw Els in de vrouwenliefde ingewijd. Het was heerlijk, Els is een verrukkelijke vrouw. Het begon met een zoen in aanwezigheid van jullie, onze mannen. Op een ander moment zijn we veel verder gegaan, zonder jullie aanwezigheid. We genoten van elkaar.

En nu schrijf ik dit stukje in mijn dagboek omdat er voor mijn gevoel weer iets moet gebeuren. Iets met ons vieren samen. Je mag kijken hoe ik intens de liefde met je vrouw bedrijf. Ik wil samen met je kijken hoe Peter de liefde met Els bedrijft. En ik wil Els en Peter laten kijken hoe wij tweetjes, John, elkaar tot ons nemen. En het mag verder gaan. Je mag me samen met Peter bezitten, betasten, zoenen en... neuken. Het mag ook Els en jij zijn, of Peter en Els, of jullie alle drie. Jullie mogen me aanraken, voelen, strelen, kneden over mijn hele lichaam, terwijl ik intussen de liefde met Els bedrijf, haar zoen en lik op het plekje waar ze er extatisch van wordt. Ik weet welk plekje dat is.

Ik schrijf dit omdat ik een vulkaan in me voel borrelen. Ik wil seks met jou en met Els en met Peter, met jullie allemaal tegelijk.

Kijk naar dit filmpje. Ik ben het niet zelf, maar kijk ernaar en beeld je in om mij te zien, want zo wil ik me voor jullie vertonen in ons eerstvolgende rendez-vous.






2 opmerkingen:

  1. lekker zelfbewust Sonja dat je jouw minnaars en minnares laat weten wat je van ze verwacht. Heerlijke en geile sex is topsport en jij bent daarmee een voorbeeld voor anderen die te afwachtend zijn. Het filmpje is ook weer heerlijk erotisch. ik ben dan wel niet john of peter, maar ik zou maar wat graag aan jouw vingers likken. ( daar zou ik het dan trouwens niet bij laten )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bent niet de vrouw in dit filmpje, maar ik vind het wel superopwindend dat je jezelf hierin herkend en dat je peter, john en els op deze manier wilt verleiden, sonja.

    en je schrijft ook zo heerlijk geil.
    hoe je verlangt naar seks met hen. krijg er hete beelden bij in m'n kop. krijg er zelf zin van...

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...