woensdag 29 juli 2009

Gangbang - iets voor mij?

Iemand vroeg me of een gangbang iets voor me zou zijn? Ik heb er een keer een fantasietje over geschreven. Maar in het echt? Een gangbang?

Ja, met vertrouwde mannen die ik ken. Ik denk dat ik daar goed van zou kunnen genieten. Het idee windt me in ieder geval wel op. Wie heb ik beschikbaar: Jan en Erik (beide nog kennissen van vroeger, waarmee ik nu af en toe nog seksueel contact heb), de twee jongens in Breda, en natuurlijk John en Peter, en bijna vergeten: onze ex-stagiaire. En dan is er nog een wat oudere man hier uit de buurt, die heel in het geheim af en toe een keer bij me komt en me dan mag neuken omdat het thuis niet meer lukt. Die laat ik uit respect weg uit mijn dagboek, maar hij is er wel.

Dat zijn is dus acht mannen die ik op dit moment zou kunnen benaderen; allemaal vertrouwd voor me omdat ze allemaal meer dan eens met me naar bed zijn geweest, en stuk voor stuk nog allemaal meer dan welkom als ze zin hebben om met me te neuken. Hoe ik zoiets in de praktijk moet aanpakken is een heel ander verhaal, maar het idee is absoluut ontzettend geil. Wat zou ik me trots voelen te midden van al die lieve aardige mannen die zich om me heen verzamelen en me om de beurt, of misschien wel met twee te gelijk, neuken. Met 16 handen die àan een stuk door ieder plekje van mijn lijf betasten.

Een echte gangbang voor mij? Nou en of!

8 opmerkingen:

  1. Nu die 8 mannen nog zo ver zien te krijgen en een datum vinden dat jullie alle 9 kunnen.
    Go for it! Grinnnnzzzz
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zelf volg ik een beetje de website van dutchgangbang. mezelf opgeven is nog net een te grote stap voor mij. maar het intrigeert me wel.

    kan me ook wel voorstellen als je het liever met je vertrouwde mannen in huiselijke sfeer wilt doen.
    het idee alleen al dat je er voor "open" staat (hihi wat staat dat weer stom) klinkt al enorm opwindend.
    het kan zijn dat ze niet alle 8 samen willen (of juist wel) of dat ze niet allemaal tegelijk kunnen, maar hoeveel mannen denk je aan te kunnen, sonja?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mmmmmm klinkt zo verleidelijk he..!

    Tham

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een Gangbang? Ik heb het ooit op een wild feest gedaan met zeven mannen en een andere vrouw. Het was een uit de hand gelopen weddenschap en niemand wilde voor elkaar onderdoen. Ik vond het lastig. Je wilt zelf aan je trekken komen, maar de ander ook. Er staan er echter altijd een paar mannen bij die toch wat zielig en onzeker met hun pik spelen. Als je zelf dan al over je hoogtepunt heen bent is het moeilijk om iedereen aan zijn trekken te laten komen. ik voelde me toen een gevoelloze sekspop. Stel je er niet te veel van voor wil ik maar zeggen. Een op een en af en toe een trio als het zo uitkomt bevalt mij in ieder geval beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien is het dan toch handig om het met 'vertrouwde' mannen te doen of met mannen die er al ervaring mee hebben. Of misschien moet je als vrouw er voor zorgen dat je de touwtjes in handen hebt. Dat je a.h.w. beveelt wat er moet gebeuren als het niet naar je zin gaat of dreigt te gaan.
    Het lijkt me voor een vrouw wel een geweldige ervaring om door meerdere mannen tegelijk bemint te worden en meermalen genomen.
    Zoals ik Sonja inschat denk ik dat zij daar ook wel nieuwsgierig naar is.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...