zondag 26 juli 2009

Daarna nooit meer zo lekker?

Natuurlijk wel!

Gisteren schreef ik over mijn lekkerste neukpartijtje ooit, de allereerste keer dat ik een stijve pik naar binnen voelde schuiven, die van mijn buurjongen.

Een lezer reageerde daarop met de vraag of het daarna nooit meer zo lekker is geweest. Natuurlijk ben ik daarna nog vaak ontzettend geil geneukt. Maar die eerste keer was emotioneel gezien toch echt de allerlekkerste keer, voor zover je de neukapartijen überhaupt onderling kunt vergelijken; iedere keer is het toch weer de extase van het moment. Ik heb eigenlijk nooit een tegenvaller meegemaakt. Ook als een man het niet zo goed doet, voelt het toch lekker als zo iemand met mijn kutje aan het stuntelen is. Het is heerlijk om je lichaam volledig over te geven aan iemand die ermee aan het klungelen gaat. Wat dat betreft mag iedere onervaren knul op me komen oefenen, lekkkerrrrrr!

1 opmerking:

  1. jij zorgt er zelf wel voor dat je het lekker vindt.
    en je bent toch niet te beroerd om zo'n "arme jongen" (wat reuze meevalt als ie het met jou mag doen) een handje te helpen, sonja? (hihi)

    ervaren of niet, het is altijd weer even zoeken, maar dat maakt het ook leuk en spannend...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...