dinsdag 14 juli 2009

wilde zijde - Drijfnat word ik ervan!


"Toen ik zag dat ze lelijk was, wist ik onmiddellijk dat ik haar wou..."

Ik lees wel eens erotische verhaaltjes op Internet, maar die zijn meestal of te ongeloofwaardig qua vertelperspectief, of te plat, of te lang, of te saai of te voorspelbaar en vaak dat allemaal tegelijk. En dus lees ik zulke verhaaltjes niet vaak.

Echter, een lezer van mijn dagboek stuurde me een paar verhaaltjes waar mijn kut werkelijk bol van ging staan, drijfnat werd ik ervan.

Het idee is eenvoudig: sluitende vertelperspectieven, niet te lang, spannende opbouw, verrassend, mooi proza, geile scenario's gericht op "instrumentele" seks - seks voor de lust.

Mijn god, wat schrijft deze Vlaamse vent talentvol geil, een ware vertelkunstenaar!

Hij had er nog veel meer vertelde hij me. Ik adviseerde hem het te publiceren. Dat heeft hij gedaan en ik heb hem beloofd een stukje over zijn nieuwe site in mijn dagboek te schrijven.

Lees zijn verhalen en je weet waar ik bloedgeil van word!!!

[Klik op het plaatje]


In de kolom hiernaast, onder "Prachtige verhalen" staat steeds zijn laatste pareltje.


6 opmerkingen:

  1. Inderdaad, Sonja, heerlijk opwindend en geil dit weblog. Hij heeft mij ook een linkje gestuurd. Voordat ik hem op mijn site gezet heb, ben ik eerst wat anders gaan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. had z'n laatste verhaal daarstraks gelezen.
    hij kan idd behoorlijk opwindend schrijven.

    zelf gaat het me minder makkelijk af, maar een beetje moeite geeft vaak wel het lekkerste resultaat.

    leuk dat jullie zo van z'verhalen genieten, sonja en tine!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Tine had ik deze verhalen ook net ontdekt, maar ik was er nog niet echt aan toegekomen. Maar een tweetal verhalen had ik al eens eerder ergens gelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor je lof en je genot.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig wat een advies deze site, thx lady opnieuw heb je me "geholpen". kussen

    henri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is er lekker aan anaal ??? Kan iemand dat uitleggen

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...