vrijdag 10 juli 2009

De slet versus de keurige kantoordame

Een lezer mailde me. Hij merkte op dat ik worstel met het vinden van de juiste toon. Het gebruik van woorden als penis versus pik en lul en vagina versus kut. Hij herkent daar een geile slet versus een keurige kantoordame.

Wat hij zegt klopt wel. Het is de geile slet in me die deze blog schrijft. Maar aan de andere kant zit er natuurlijk ook een gewone normale vrouw in me. Die normale vrouw vindt woorden als kut en lul nogal plat en ordinair. Van de andere kant hebben die woorden ook wel weer een geil karakter. Ik zit daar steeds mee te worstelen. Ik wil niet plat en ordinair overkomen, want dat ben ik namelijk helemaal niet. Maar die platte woorden drukken wel precies de gevoelens uit die ik heb. Dubbel allemaal dus.

En hij vroeg zich ook af of ik af en toe niet eens een arm om me heen wil, meer de zachte niet-seksuele kant van intimiteit. Ja, dat wil ik zeker en die arm krijg ik ook van mijn vriend. Maar dat zijn niet de dingen die ik met de wereld wil delen. Ik vind juist spanning en opwinding in het delen van de "platte" seks die ik heb. Juist omdat het zo ongehoord is om dat met anderen te delen geeft me dat een ontzettend stout gevoel. Daar word ik geil van. Geen leugens, geen fantasietjes, maar gewoon de echte dingen, iedereen precies tot in detail laten weten hoe ik word geneukt en wat ik daarbij voel, voor iedereen open en bloot op Internet. Dat is oeverloos geil voor me. Verklaar me voor gek, maar het is gewoon zo.

5 opmerkingen:

  1. ik verklaar je niet voor gek.
    vind het juis helemaal te gek dat je je "platte" seks met ons wilt delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij is het juist het geilste als je je in min of meer nette bewoordingen uitdrukt. Daardoor krijg je juist de sfeer van een nette dame die in werkelijkheid een geile sloerie is. En dat vinden mannen altijd leuk om te denken, dat een vrouw in werkelijkheid niet is zoals zij zich in het dagelijks leven voordoet.
    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie blog heb jij Sonja. Ik kwam hem toevallig tegen, maar ik ga zeker vaker terugkomen. ik herken veel van wat je zegt. Wat betreft je tweestrijd. volgens mij is dat een aanname. Een mens heeft toch vele kanten en rollen? Dat kan per situatie verschillen.
    Van nette dame tot slet, het is een kwestie van gevoel en omstandigheden
    groet en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt heerlijk en Tine zou ik ook wel nader willen kennen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het juist ook zo opwindend geil, aan de ene kant die nette dame waarvan niets is af te lezen, aan de kant een geile slet voor hen die zij heeft uitverkoren.
    Ik vind het trouwens ook moeilijk om jou 'slet' te noemen. Dat is bij mij ook dubbel. Als ik het tegen jou zeg dan bedoel ik dat positief, omdat ik weet dat jij jezelf een sletje vind maar aleen voor intimi. Jij wil niet voor de hele straat en kantoor voor slet doorgaan. Dat vind ik juist zo fijn aan je en heerlijk geil. Ik bedoel er mee dat jij je zo heerlijk ongeremd kan laten gaan voor de gelukkigen. Een heel héél klein beetje reken ik mij daar ook bij omdat ik jou ongeremde kant een beetje ken nu.

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...