zaterdag 4 juli 2009

O, wat ben ik opgewonden!

Ik verheug me op vanavond! Weer een keer heerlijk swingen met John en Els. Geil, geil, geil!

Ik voel me ontzettend opgewonden op dit moment. Het is broeierig warm hier in huis, maar ik hoop dat dat de pret niet zal drukken. O, wat voel ik de geilheid door mijn lichaam stromen! En Peter verheugt zich al even sterk op vanavond. Hij zegt het niet, maar ik weet dat hij er enorm op geilt om Els weer te kunnen neuken straks. Waarschijnlijk heeft hij dat deze week in gedachten al meer dan 100 keer gedaan. Misschien fantaseerde hij zelfs wel over haar toen hij mij gisterenavond in bed neukte, de boef. En, eerlijk is eerlijk, John ging op dat moment ook even door mijn hoofd.

8 opmerkingen:

  1. Geniet er maar lekker van, dit weer doet ook wat met mij, ik loop ook voortdurend geil rond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o sonja, deze periode van het jaar is voor mij neukweer. De hormonen rennen door mijn lijf, zweterig, dunne niemandalletjes die tegen mijn lijf plakken, drankjes die verkoeling moeten geven maar die me hitsig maken. Ik leef met je mee, ik wens je een heerlijke zwoele en geile nacht met je vrienden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmm heerlijke geile vrouwtjes. Eigenlijk zijn jullie een kwelling voor mij! Wetende dat jullie er nu zo botergeil bij lopen. Jullie poesjes nat en jeukend om heerlijk genomen te worden. Zit ik hier met mijn stijve lid. Grrrr.
    Zet'm op vanavond Son geniet er van (wat een open deuren). Ik kijk uit naar weer zo'n supergeile beschrijving van de avond.

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pietertje26@hotmail.com4 juli 2009 om 05:38

    Heelveel genot gewenst vanavond!!
    en ik kijk net als vele anderen uit naar het verslag.. ik zal aan jullie denken...

    kusss

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ga mezelf dadelijk klaarneuken onder de douche, ben veel te heet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En Sonja?
    Zijn de vonken ervan afgevlogen?
    Emmers zweet ervan af?
    Heeft John je lekker gepakt of heb jij dat gedaan? En Peter en Els..?
    Denk er constant aan en heb me ook lekker lATEN GAAN, MAAR IK HEB OOK EVEN STIEKEM AAN JULLIE GEDACHT...

    Reuze benieuwd naar de afloop...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Sonja wat ben je een heerlijke slet.. Ik lees je berichtjes graag en ik herken me er heel erg in. Helaas heb ik (nog) niet zo'n gevarieerd seks leven als jou maar ik mag ook zeker niet klagen.
    Geile tongzoen van een vrouw..
    Ik denk dat ik mezelf eens lekker geil laat neuken door mijn ventje..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anoniem,

    Wat een geile reactie zeg! Heerlijk plat, past precies bij mijn gevoel van vandaag ;-)

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...