zaterdag 25 juli 2009

Mijn lekkerste neukpartij

Een lezer vroeg me wat mijn lekkerste neukpartijtje was en de spannendste locatie waar ik het heb gedaan. Ik had het er een paar weken geleden ook eens met een lieve mailvriendin over, en nu schrijf ik het maar gelijk voor de hele wereld in mijn dagboek. Ik heb in het begin van mijn dagboek ook wel eens over die allerlekkerste keer geschreven. Dat was namelijk de allereerste keer dat ik geneukt werd. Om preciezer te zijn: toen mijn buurjongetje - op mijn verzoek - zijn stijve pikkie in me stak.

Lange geleden, begonnen met kijken, voelen, masturberen in elkaars bijzijn tot het er van kwam. Ik was 17 jaar (als ik goed reken). Bij ons naast woonde een jongen van mijn leeftijd, met wie ik al van kindsafaan speelde. Onze ouders hadden een goed contact en daardoor kwamen we vaak bij elkaar thuis. Hij was een keer bij ons toen mijn ouders niet thuis waren en om de een of andere reden zaten we elkaar een beetje te pesten en te plagen. Ik weet het nog heel goed allemaal. Ik gaf heb de "kieteldood" en hij probeerde dat bij mij terug te doen. Ik raakte hem per ongeluk in zijn kruis toen ik opzij viel op de bank en ik voelde dat hij een stijve had. Hij merkte dat ik dat had gemerkt en hij schaamde zich een beetje. Ik greep zijn schaamte aan om hem nog meer te kunnen plagen door hem te vragen of ik "hem" eens mocht zien. Toen begon hij over mijn borsten, of hij die dan ook mocht zien; pubers onder elkaar, die ook nog eens door en door vertrouwd zijn met elkaar. Van lieverlee ging het plagerige eraf en werd het serieuzer. Na een tijdje lieten we elkaar ook echt onze intieme delen zien en lieten we elkaar er aan voelen. Een bonkend hart kreeg ik toen hij voor het eerst (en trouwens ook later) mijn kutje met zijn vingers aanraakte. We hadden het over masturberen, hoe dat precies in zijn werk gaat en dat lieten we aan elkaar zien. Dat was de eerste stap.

Daarna begonnen de afspraakjes om onszelf in elkaars aanwezigheid te masturberen als er niemand thuis was. En weer wat later deden we het bij elkaar, mezelf laten vingeren en hem aftrekken. Ik weet nog heel goed hoe trots ik telkens was dat ik hem kon laten spuiten. En nog weer wat later liet ik me ook daadwerkelijk door hem neuken. De eerste keer was mijn initiatief. Ik vroeg hem of hij in me wilde komen toen we weer een keer naast elkaar op mijn bed lagen te voelen aan elkaar. Het voelde zo ontzettend lekker om gevuld te worden en vooral de euforie vergeet ik nooit meer: yes yes yes, ik werd echt met een pik in mijn kutje geneukt!!! Ik weet nog goed hoe geweldig ik het vond dat hij een stijve van me kreeg en heel enthousiast reageerde toe ik hem vroeg om hem in mijn kutje te steken. Trots was ik dat hij dat zo graag wilde bij mij. Het was voor beide de eerste keer, zonder condoom toen (ja, gevaarlijk, maar gelukkig goed afgelopen). En sindsdien zochten we iedere gelegenheid om in het geheim met elkaar te kunnen neuken (met condoom).

En bij ons thuis op de bank of op mijn bed, als mijn ouders niet thuis waren, was gelijk ook de spannendste locatie waar ik ooit geneukt ben.

3 opmerkingen:

  1. je hoort ook van die verhalen dat het bij meisjes de eerste keer pijn doet.
    maar als ik je goed begrijp vond je het zelf wel lekker.

    de 1e keer was de lekkerste keer en daarna is het nooit meer wat geworden?
    nou ja, da's wel erg kort door de bocht van mij. haha

    het kan natuurlijk een enkele keer
    tegenvallen, maar jouw verhalen kennende geniet je er meestal met volle teugen van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt pijn heb ik niet gehad, maar ik heb wel een paar tellen even mijn tanden op elkaar moeten zetten. Maar ik wilde het zo graag en ik was zo opgewonden dat het nauwelijks iets voorstelde.


    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt er iig geen blijvende trauma's aan overgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...