zondag 2 augustus 2009

Lazy Sunday

Vannacht ben ik een paar keer zalig geneukt door Peter. En ik heb hem een keer achterlangs afgetrokken (ik bedoel in de lepeltjeshouding). Hij houdt zijn ejaculatie altijd zo lang mogelijk in, maar toen ik hem tenslotte aftrok spoot hij zowat een hele handdoek vol (oké, misschien overdrijf ik een beetje). Ik vind het heerlijk aanvoelen om een warme spuitende pik in mijn hand te hebben en die dan helemaal leeg te melken terwijl ik hem voel verslappen.

Vanmorgen was het slecht weer hier, dus een beetje bij elkaar gehangen, krantje gelezen, koffie gedronken. Vanmiddag even een wandelingetje gemaakt, en nu staat hij beneden te koken, de schat. Ik heb weer echt zin om vanavond met zijn pikkie te gaan spelen. Eerst even lekker stevig op zuigen tot hij goed hard wordt en dan mijn lustgaatje ermee laten vullen. Als hij hier bij mij is zal hij het weten ook. Maar ik heb hem er nog nooit op betrapt dat hij dat erg zou vinden, want hij buit de beschikbaarheid van mijn hunkerende lichaam tot het uiterste uit. Ik merk aan alles hoe lekker hij het vindt om me te kunnen neuken. En dat mag hij van me, 24 uur per dag als het moet.

Zo, dat wilde ik even aan de héle wereld laten weten...

4 opmerkingen:

  1. Lekker toch? geniet er lekker van Son

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ik peter was zou ik het ook keilekker vinden en het als een enorm compliment beschouwen om jou te mogen neuken, sonja.
    en opgewonden vrouw heeft gelijk, geniet er maar lekker van.

    sorry als ik te hitsig word van je hete logjes. maar je weet het altijd zo lekker te vertellen.
    gedachten en hormoontjes slaan dan op hol...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben Peter, maar helaas een andere, haha. Als ik het zo lees buiten jullie elkaar uit zonder dat één van beiden daar bezwaar tegen heeft. Kan niet beter, toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm, ik ben benijd Peter wel met zo'n lekker geil neukbeest ;-) als jij èn ... 24 uur beschikbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...