dinsdag 11 augustus 2009

Ben ik een neukbeest?

Ik kreeg enige tijd geleden een mailtje van een man die me een neukbeest noemde. Ik heb er geen probleem mee als men mij zo ziet. Blijkbaar heb ik een uitstraling van geilheid als men mij zo kwalificeert en ik word nergens trotser van dan van dat: geil gevonden worden.

Maar ben ik ook echt een neukbeest? Ik zie mezelf niet zo. Ik lig heel graag met een lekker neukbeest in bed om me vakkundig naar een toestand van extase te laten bewerken. Maar ben ik daarom zelf een neukbeest? Mwah... ik denk het niet. Je bent toch geen neukbeest als je het lekker vindt als een man je naait? Ik vind het meer een kwalificatie voor een vent die mij bij herhaling vol overgave helemaal van de wereld weet te brengen. Peter bijvoorbeeld... dat is pas een neukbeest, grrrr.

Volgende week zijn we allebei vrij, mijn neukbeest en ik. Misschien gaan we thuis neuken, of misschien gaan we ergens in een hotelletje of pension neuken. Maar dat er veel geneukt zal worden mag wel duidelijk zijn, want wat doet een goede vriendin voor zo'n vriend? Juist, 24 uur per dag beschikbaar zijn, en dat is mij wel toevertrouwd.


Neukbeest? Niet echt...


6 opmerkingen:

  1. Tja, je kan het op twee manieren uitleggen. Jij denkt meer in de trend van beestachtig tekeer gaan, het neukbeest is de jager en jij bent de prooi. Maar iemand die iedere dag wel een paar keer wil neuken kan je wat mij betreft alleen daarom al een neukbeest noemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als het maar lekker is.
    de foto ziet er iig heeeeeeeeeeeeeel spannend uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, ik vond het wel passend klinken. Iemand die graag haar benen spreidt en die het liefst iedere dag wel geneukt wil worden. En als ze dan genomen wordt blijft het ook niet bij één keer. Iemand die dus flink te keer gaat in bed, iemand waarbij de dierlijke driften omhoog komen.
    Heerlijk geil zo iemand!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geen neuk beest maar een vrouw die weet wat lekker is en dat is toevallig haar eigen sexy lijf je mag toch wel doen waar je het meeste van houd zeker dus ga maar lekker sexen en wees er heel erg gelukkig mee dat je het nog kan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk ben je wel een neukbeest. Nou en?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vertel nu ook nog eens wat een neukbeest bij voorkeur doet, om jou naar die toestand te brengen en die kwalificatie te verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...