dinsdag 4 augustus 2009

Over verkleinwoordjes en Pavlov

Heb ik een poesje of een poes? En kutje of een kut?

Verkleinwoordjes maken platte taal zacht en lieflijk. Maar door ze weg te laten krijgt het de echtheid, die de werkelijkheid recht aan doet. Mijn poes is namelijk helemaal niet zo klein, het is een redelijk grote kut.

Wat is het verschil tussen een kut en een kutje? Een kut is wat ik heb, een kutje is hoe hij lieflijk word omschreven alsof het eigenlijk niet genoemd mag worden. En dan is er nog de "geile" kut. Dat is mijn kut zoals hij door mijn vriendje wordt ervaren. En soms, in het vuur van het spel, word ik zelf als persoon in het geheel een geile kut. "Wat ben je toch een heerlijk geile kut", aldus spreekt mijn vriend, en dan weet ik dat hij geil is. En vaker, buiten het vuur van het spel, is het weer wat lieflijker: "Zal ik eens koffie gaan zetten voor mijn lekkere geile trutje?" En tijdens het neuken wordt mijn kutje dan weer een natte trut.

Wat is het verschil tussen een slet en een sletje? Een sletje roept het beeld op van een lieflijk aardig meisje dat haar seksualiteit niet slechts voor één jongen reserveert. Een slet roept het beeld op van een vrouw die zich graag laat neuken door iedere vent die ze maar een beetje aardig vindt. Bestaan er sletjes, of is er altijd sprake van een slet? Ikzelf ben begonnen als een sletje, maar voel me zo nu en dan een echte slet. Zoals nu, een geile slet, met een geile natte trut die nodig weer eens geneukt moet worden in haar hete geile kut. En dat komt mooi uit, want vanavond komt Peter bij me langs... of is dat laatste misschien juist de reden dat ik me nu zo voel? Pavlov?

Zo kan ie weer wel, lijkt me.

9 opmerkingen:

  1. Haha, heeft de etensbel geklonken? Maar ik denk niet dat het zo werkt, want ik ben ook zo geil als boter terwijl de kans dat ik vanavond lekker kan neuken bijzonder klein is. Ik ben dus eerder geneigd het mooie weer de 'schuld' te geven. Maar in ieder geval veel plezier vanavond. Oh ja, kut of kutje is voor mij één pot nat, lol.
    Kussssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt mij nieuwsgierig Sonja, je hebt vast wel een mooie foto van die mooie grote kut van je. Laat mijn fantasie eens lekker op hol slaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi "Klankbeeld",

    Fantasie staat tot foto als water staat tot vuur.

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is maar hoe je het benadert Sonja. Als ik mij afvraag hoe jouw kut er uit ziet, dan heb je helemaal gelijk. Maar de foto kan natuurlijk ook een bron van inspiratie zijn voor mijn fantasie. Een volledig beeld kan een eindpunt zijn, maar ook een startpunt. Zoals menig foto van jou al eens een startpunt is geweest voor een heerlijke fantasie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is pas een échte tekst Sonja. Maar eigenlijk hoop ik dat jij een onredelijk grote kut hebt. Kut en rede gaan niet samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk beschouwend stukje Sonja. Ik merk dat jij er ook over nagedacht hebt. Verkleinwoorden geven dingen soms inderdaad een heel andere betekenis. Ik merk zelf dat hoe explicieter en ranziger de taal hoe opwindender ik het vind. De beste seks voor mij is seks die over grenzen van wat hoort heengaat (wel met respect)
    Ik heb niets met lekker kutje, maar als een man of vrouw mij zijn of haar geile kut noemt en me ook neukt met opwindende taal tijdens de daad, dan gaan alle remmen wat mij betreft los.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mee eens Tine! Sommige mensen hebben een hekel aan praten tijdens de seks, nou, schreeuw bij mij maar lekker vieze dingen door de slaapkamer. Retegeil!

    Het 'hardste' wat ik nu kan bedenken dat ik wel eens geroepen heb is iets als 'paal me NU in mijn hete neukgrotje met die lekker grote dikke pik van je', of 'spies me maar lekker aan je grote neukpaal'. Iets extremers zonder dat het lachwekkend wordt, daar moet ik nog ff op broeden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kut of kutje ik vind ze allebei lekker.
    Een slet echter is voor mijn gevoel toch iemand die niet zo kieskeurig is en die met Jan en alleman het bed in duikt. Een slet laat het ook blijken dat ze er wel pap van lust. Op deze manier vangt ze ook makkelijker een nieuwe prooi. En ik had nou net van jou begrepen dat jij je in het openbaar netjes gedraagt, toch?
    Dat vind ik juist zo geil aan jou Son. In het openbaar is er niets van jouw geile verlangens te bemerken, maar ondertussen... Grrr, heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...