zondag 30 augustus 2009

Terug van vakantie

Daar ben ik weer. Ik had vorige week samen met Peter een week vrij genomen. We zijn naar Limburg gegaan. Halverwege de week besloten we om er nog een week aan te plakken. We hebben allebei even naar het werk gebeld en zijn een extra week weggebleven.

Wat hebben we gedaan? Veel gewandeld, een of twee dagen natuur en dan weer een stad: Maastricht, Aken, Düsseldorf, Keulen en Luik. Iedere avond uit eten in een eetcafé of restaurantje. En natuurlijk nachtenlang me elkaar liggen vrijen. Het is heerlijk als je elkaar normaal alleen maar in het weekend ziet om dan twee hele weken de nachten in één bed door te brengen. Ik heb me overgeleverd aan zijn onvoorstelbare energie, met mijn benen stijf om zijn heupen geklemd als hij op me lag. Maar het lekkerste is toch nog steeds als hij achter me staat en ik voorovergebukt voor hem en hij me zo achterlangs neukt. Als we het ritme te pakken hebben kan ik dan heerlijk bij iedere stoot van hem met mijn achterwerk terugstoten waardoor ik de controle heb om hem krachtig in me te laten komen. Extatisch! Iedere avond opnieuw. Heerlijke orgasmes beleefd waarvan ik wilde dat het nooit meer ophield.

En dan s'-morgens als standaard ochtendritueel ging ik op hem zitten wippen. Geil om zijn amper uitgeslapen gezicht te zijn vertrekken van genot en dat warme harde geslacht van hem in me te voelen bewegen. En dan na het douchen, vóór het ontbijt, zoog ik hem nog een keer af, dat hoorde ook bij het spontaan ontstane ochtendritueel (wat zijn we toch gewoontedieren).

Overdag voelde ik het aangename nagloeien diep in mijn vagina en onderbuik. Ik heb twee weken lang nat rond gelopen. En nu zit ik hier met spierpijn in mijn hamstrings in mijn dagboek te schrijven.

Dan begint nu weer het normale leven. Deze week neem ik weer even contact op met Els (of John) om bij te kletsen over de vakantie en om ze weer eens even te zien. Ik heb zin in Els en ik heb zin in John. Ik ben gewoon geil, niet in het minst omdat ik zo lekker vaak ben geneukt in de vakantie. Ik heb dan wel een hoog libido, maar twee weken lang iedere dag seks is toch iets bijzonders voor mij.


"Onze favoriete neukstand..."
(altijd met schoentjes aan voor Peters extra opwinding)



8 opmerkingen:

  1. wou hee, sonja! dat is nog eens een "binnenkomertje"! hihi
    een geweldige vakantie dus en ook nog heerlijk hete neukmomenten erbij...

    doe je echt zo graag bukken? als ik je goed begrijp, geniet je met volle teugen wanneer peter je achterlangs in je vurige kut paalt.
    kan me heel goed voorstellen dat ie nogal opgewonden raakt als jij je zo aanbiedt. bij de gedachte alleen al dat jij er zo bij staat (maar natuurlijk ook bij het zien van het plaatje bij dit logje) gaat m'n hand spontaan richting kruis en voel ik hem groter en harder worden. als ik moet kiezen ga ik ook absoluut voor dit standje!
    xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug Sonja, fijn te horen dat je zo'n fijne, hete vakantie hebt gehad!
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sonja, leuke site is dit. complimenten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Karin en Wijnand,

    Ik zag jullie eerste blogje. Spannend, ik ga jullie volgen!

    -Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat ben je lenig :-)

    Wat moet dat er heerlijk uitzien voor de kijkers achter je! Ik hoop eigelijk ook weer eens binnenkort weer zo'n heerlijk sport vakantie mee te mogen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Doe-vakanties zijn toch altijd het leukst.
    Zijn jullie tijdens het wandelen ook nog lekker bezig geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Sonja,

    Klinkt als een goede start om weer aan het werk te gaan. Vakanties zijn altijd veels te kort.

    Mijn studie is weer begonnen 'het is weer voorbij die mooie zomer' ;)

    Liefs Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sonja,

    Ik lees dit nu pas, maar kan het me helemaal voorstellen. Als je er ff uit bent, ben je extra ontspannen en geil, is mijn ervaring althans. Heerlijk dat je zo van Peter hebt kunnen genieten, twee weken lang. :) Wanneer gaan jullie weer lekker samen weg? ;)

    X Guin

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...