woensdag 25 februari 2009

Och, nou laat ik toch iets vallen

"Och, Peter, nou loop ik voor je uit de trap op om even op mijn bed met je te gaan stoeien en nou laat ik toch iets vallen. Even oprapen hoor, wacht daar maar even achter mij."

Nee hoor, dit ben ik niet. Maar het spreekt zo lekker tot mijn verbeelding... Dit soort uitdagende geilheid voel ik de hele dag over me, altijd en al zo lang als ik me kan heugen. Zo quasi-naïef en non-verbaal, met in mijn hoofd: "Kijk eens, dit ben ik. Geil hè?"

Dus in mijn dagboek ermee.




3 opmerkingen:

  1. heerlijk geile gedachte, sonja.
    jij bukkend over de trap en peter die jou naar boven "duwt"...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke filmpjes weer, vooral je toppertje van 26 febr. Ik ben benieuwd of daar nog een vervolg op komt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk geil filmpje. Het zou alleen nog geiler zijn geweest met een doorzichtig zwart slipje waarbij je af en toe de contouren ziet van de lipjes of een mooi harig streepje.
    Of ... zonder slipje met een iets langer rokje zodat je af en toe een glimp ziet of denkt te zien?
    Misschien dat jij zo'n filmpje met jou onherkenbaar in de hoofdrol kan maken?

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...