dinsdag 17 februari 2009

Met Els over John gesproken

Vanavond lang met Els aan de telefoon gezeten. Ze wilde iets weten van een tijdschrift waar ik het met haar over had gehad. En als wij eenmaal beginnen te keuvelen, dan keuvelen we oneindig lang. Hoewel, de laatste tijd is er natuurlijk wel wat veranderd. We doen nu ook andere dingen samen behalve praten.

Ik vroeg of John het verteld had van ons, twee weken geleden. Ja, dat had hij. Ze was er blij om, want ze zou het vervelend vinden als wij achter haar rug om met elkaar seks bedrijven. (Goed zo Els,dat gaat de goede kant op). Ik vertelde haar dat de eerste reactie van Peter was dat hij dan een keer met haar mocht. Het was even stil aan de andere kant en toen:

"Wat heerlijk dat je dat zegt, Son. Het maakt onze band zo open en spontaan."

Ja, zo voelde ik het het ook. Ik vertelde Els er gelijk bij dat ik het Peter met alle plezier gun.

"En wij moeten ook maar weer eens een keer" zei ik, niet geheel onbeschroomd.

En daarna gingen we door op John. Dat hij niet zo spraakzaam is, maar een geweldige lover. Dat het een lekkere vent in bed is, die weet hoe hij ons kan behagen. Volgens Els vond hij het geweldig dat ik hem met mijn jarretelletjes probeerde op te hitsen. Want hij kon zich niet voorstellen dat ik zo'n rokje met dit jarretelles eronder op mijn werk of gewoon thuis draag.

"Nee zeg," zei ik, "alsjeblieft, alleen voor Peter doe ik het of als ik met een ander intiem ben, zoals met John toen."

Ik vind het heerlijk om me zo te kleden dat ik zeker weet dat de mannetjes er een stijve van krijgen, want dan worden ze zo aardig tegen me. Maar alleen in een intieme privésfeer of als ik bewust iemand aan de haak wil slaan. Els moest erom lachen toe ik haar dit vertelde.

"Ja" zei ze, "dat is nou echt iets voor jou".

"En jij dan?" vroeg ik. "Jij zag er de vorige keer bij mij thuis toch ook nogal uitdagend uit?"

Daar gaf ze me gelijk in, maar het kostte haar wel wat moeite om over de schroom heen te komen, vertelde ze. Voor John doet ze het wel vaker, maar zo bij "vreemden" als Peter en ik was toch iets anders.

"Ik geniet er anders volop van, als jij het er met je kleding zo dik bovenop legt dat je onze seksuele aandacht wilt trekken." Ik zei het lachend. En ze zei dat dat andersom ook gold.

En zo kletsen we lekker door. Het was heerlijk om zo met haar te kunnen praten over dit soort intieme dingen. Ik voel dat onze band steeds hechter en opener wordt. Geweldig is dat... We beginnen echt op het punt te komen dat we zonder gĂȘne en overleg aan elkaar kunnen vragen: "Heb je zin om even met me naar bed gaan?" Zowel Els en ik aan elkaar als aan onze wederzijdse mannen, zoals Peter en ik dat ook met elkaar hebben.

1 opmerking:

  1. niet alleen maar voor de wip, maar ook een (nog) hechte(re) vriendschapsband...

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...