zondag 15 februari 2009

Nee, dit ben ik niet...

Nee, dit ben ik niet, maar het had zomaar gekund gisterenmiddag, toen Peter bij me was. Ik heb hem weer eens heerlijk verleid (voor zover dat nodig was) en hem mijn seksualiteit aangeboden, zoals dat zo mooi heet. Of, met andere woorden, we zijn 's-middags mijn bed opgedoken en we hebben onszelf als beesten gedragen.

Dit filmpje vond ik zojuist, met nog een paar van zulke. Ze gaven me een ontzettend gevoel van herkenning bij mezelf. Ik vind het gewoon onwijs lekker om mezelf op deze manier te laten gaan tegenover de man(nen) met wie ik naar bed wil. Maak ze maar goed hitsig die mannetjes en laat ze je maar goed geil vinden, dat is waar ik me opgewonden bij voel en wat altijd ruimschoots beloond wordt.

Vanwege die herkenning vind ik dat dit filmpje in mijn dagboek thuishoort.






3 opmerkingen:

  1. Geen poesje om zonder handschoenen aan te pakken, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je weet de mannen goed geil te krijgen, sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sonja, jij bent een erotische kunstenares. Voor jou ga ik geloven in reïncarnatie waarbij ik hoop dat wij elkaar ontmoeten in een volgend leven. je weet de juiste toon te vinden. het is nooit plat, maar heerlijk geil en erotisch, net als dit filmpje.

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...