vrijdag 6 februari 2009

Afgelopen woensdag bij John

Het was ongeveer zo, zoals ik voor de spiegel stond afgelopen woensdag. Niet dat ik zo mooi ben als dit meisje, of zo sexy (of misschien wel ook), maar ik droeg ongeveer hetzelfde toen ik naar John ging, jawel naar John!

Oké, mijn rokje was iets langer, mijn truitje een andere kleur, maar wel zulke kousen met zwarte jarretelles en ongeveer zulke pumps.

[klik op het plaatje]

Ik was woensdag vrij en ik belde Els om te vragen of ze zin in een kopje koffie had. Maar ze was er niet; een dagje naar haar moeder aan de andere kant van het land. Ik had John aan de telefoon. "Maar je kunt gerust even komen hoor" zei hij. Ik had dit niet verwacht, mijn hart sloeg over. Ik wist niet wat hij van plan was, maar ik had wel het aan zekerheid grenzende vermoeden. Ik wilde de kans niet laten schieten. Ik zou even bij hem op de koffie gaan. En voor het geval hij toch niks met mij van plan was, moest ik er dusdanig uitzien dat er geen twijfel over kon bestaan dat hij me wilde. Ja, zo is Sonja. Mijn libido staat niet toe dat er niets gebeurt als ik alleen met John ben.

Nou, hij was wel degelijk wat van plan, de koffie is hij helemaal vergeten. Het was gelijk naar boven. Als een vanzelfsprekendheid. En weer zei hij niet veel. Alleen dat hij vond dat ik er sexy uitzag. Ja, duh...

Ik tilde mijn rokje op, liet hem mijn jarretelletjes zien, mijn slipje. Speelde met mijn vingers achter langs mijn slipje en kon toen de verleiding niet meer weerstaan om hem aan zijn hand naar me toe te halen en zijn broek naar beneden te trekken.

"Mag dit wel van Els?" fluisterde ik in zijn oor terwijl ik zijn penis in mijn hand voelde liggen. Ik trok er zachtjes aan.

"Ja" was het enige dat hij zei.

"Vertel je het haar?" vroeg ik en weer kreeg ik een simpel "ja" te horen. Ik vroeg niet verder door, stel je voor dat hij - of ik - wroeging kreeg. Maar Els inmiddels kennende zou ze het inderdaad wel goed vinden.

En daarna was het neuken geblazen, zoals dat met John gaat. Heftig en lekker. Niet zo heel lang, maar genoeg om er uren van na te gloeien. En in ieder geval ook lang genoeg om een orgasme te halen. Want dat is bij John geen enkel probleem. Ik sta al op springen als ik alleen maar aan hem denk, die lekkere vent.

En daarna toch nog even koffie. Ik heb het gisteren tegen Peter verteld. Zijn reactie was: "O, maar dan mag ik met Els." Ja jongen, jij mag met Els, dat waren we toch al lang met elkaar eens. Hij is nu niet bij mij, helaas. Hij kreeg een collega op bezoek om naar zijn PC te kijken, die het weer eens niet deed. Dus kan ik mijn avontuurtje met John mooi even in mijn dagboek vereeuwigen.

2 opmerkingen:

  1. Als ik een vrouw op de koffie zou vragen en ze kwam gekleed als het meisje op de foto aanbellen, dan zou ik de koffie ook spontaan vergeten en haar gelijk naar mijn slaapkamer begeleiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je weet me weer super opgewonden te maken, sonja!
    xxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Meest recent

Na vijf jaar...

Na vijf jaar weer een teken van leven. Jawel. Laten we we zeggen een vrij lange sabbatical. Mijn eerste berichtjes schreef ik in 2007 en mij...